Monday, November 06, 2006

「文華商場」~


冇咯~~~ 冇咯~~~~ 冇咯~

左邊因夜景加遠望所以唔覺庸俗核突嘅一張專登擺喺頭,唔想擺跟住嗰兩張喺先,因有毀 Blog 容。

文華自去年8月中暫時關門翻新,於前兩個月終再開番。之前已聽說文華的翻新,整座將會以全玻璃幕取代舊時嘅有露台外觀。終於,出嚟嘅結果,一個字~ X。

翻新,係唔係一定要將之前嘅設計消清滅絕?!唔可以只係修葺保養嗎?!最慘係新整出嚟嘅又完全不見得有何可取之處!咁不特只,仲要完全冇 taste 可言。大佬,呢啲咁嘅外形,全香港全世界通街都係啦~ X!

文華以前嘅外形,獨一無二,就係因為咁,先有佢性格,特別吸引力。但現在嘅文華酒店,同啲商場大 Mall 有セ分別?!用晒 oD例牌 design 好似又係玻璃幕牆之類呢啲咁嘅校服式外表,以為咁就叫進步,融入大世紀潮流,簡直冇文化冇性格兼膚淺之至!

等於而家嘅香港一樣,拆呢樣拆嗰樣,取而代之的是清一色校服制建築,冇晒自己性格魅力,就好像一投其所好沒有主見欠缺獨特個性嘅女人 (男人),咁仲會有吸引力,受人青睬嗎?

最後,唯一安慰自己嘅係,好彩佢裡面冇點變,而且,我嘅御用洗手間仍在,亦冇改到鬼五馬六。這於都市怱怱穿梭間,在萬一極須一之快時的我,仍有一「安身立命」之「所」。中環,也許在舊天星小輪煙沒消失之後,依舊是可愛的。阿彌陀佛。

11 comments:

Anonymous said...

梁巔巔兄,

quote:
"最後,唯一安慰自己嘅係,好彩佢裡面冇點變,而且,我嘅御用洗手間仍在,亦冇改到鬼五馬六。阿彌陀佛".

May be we have met many times b4 the renovation hahahahaa......
I guess we both visting the same one with LONGER and more letters on the name plate.

Emmanuelle said...

Oh, God, I've just read the date: 6th of November, we are still in 5th ;)

Emmanuelle said...

Et maintenant nous sommes le 6 novembre aussi, on vous ratrape ;););)

C'est Hong-Kong dans la nuit? La première photo. Très cool!

:)

ll said...

dd:
未有幸享用文華設施,不過就買過個藍莓餅過麻麻做生日,好吃到不得了.

emmanuelle:
r u using readers? I encountered the same "problem" when using google reader.

(p.s. 麻麻話個餅酸尾尾,唔夠美心咁好吃喎...)

梁巔巔 said...

The Inner Space:

世界真細小~ Blog 更小得美妙! 下次我再去睇吓見唔見到你. ^~

Emmanuelle:

"C'est Hong-Kong dans la nuit? La première photo. Très cool!"

Merci~ Oui, c'est Hong Kong.

Next time, show me the wonderful night of France. ^^

II:

係唔係喺地下嗰間買?

"(p.s. 麻麻話個餅酸尾尾,唔夠美心咁好吃喎...)

唔奇吖~ 美心 oD嘢一向有水準!

Anonymous said...

Sure ...梁公子

有時行過文華地下遮打道果邊的餅店﹐買個Cheese Cake回家﹐孝敬老媽子﹐自己又有一件食。餅店還在原址ÉÉÉ

ll said...

係呀,dd.隧道口隔離果間.乜除左樓下仲有第二家?未行過入去真係唔知...

都三四年前 o既事 lu...

梁巔巔 said...

II:

"乜除左樓下仲有第二家?未行過入去真係唔知..."

唔係呢. 我以為你喺入面食完嘢順便再買回去.

又, 你同 The Inner Space 都係孝子. :)

Extraordinary Life 翠斯 said...

"而且,我嘅御用洗手間仍在,亦冇改到鬼五馬六。阿彌陀佛".

我明你講乜... 真系唔錯..! 舒服晒!

Haricot 微豆 said...

I used to hang around that area when I was a student. A building with glass façade has no character as it can only present the reflections of other buildings as its own image.

梁巔巔 said...

Agree. :)