Friday, February 19, 2010

扮 Q~


今年年宵好似話蝕多過賺,唉,慘。而家喺香港地做生意,唔好話賺,能打個和離場真係已當贏。

近呢幾年我都有行維園年宵花市嘅習慣,今年都唔例外。今年揀正熱嗰日行,氣氛打咗好多折扣,不過,嗰種情懷味道,回憶感覺,始於依然。

買咗啲扮 Q ty 同得意玩意兒,老虎帽、發聲老虎爪同大力水手巨型手臂套。

幾過癮嘅呢!

永遠年輕好玩可愛27歲!正!

9 comments:

新鮮人 said...

愈"老"愈想"Q",
哈哈哈~~~
年年廿七歲好呀,
大過老譚二年! =P

Ebenezer said...

哦!原來係今年27年歲^^

港男大力 said...

好似見到你提起我, 呵呵....
帶住佢影張相唔該!

uncleray said...

18歲好過27歲woh,仲扑扑趣tim :)

舞了 said...

一d都唔覺q-ty!無端端既消費等於為社會製造垃圾問題.

不過, 我都唔敢肯定會唔會買俾自己既細路既 (如果有既話)

舞了 said...

另外, 我呢個新年好唔開心呀!

虎茶 said...

雖然大部份年宵貨品, 未過正月已經成為家屋垃圾, 但作為支持本土小生意, 我都買左一堆呀.

bee said...

good to know you are more happier after getting married bor~ so sweet :D

wish you and your family all the best in the year of Tiger ^0^

梁巔巔 said...

新鮮兄: 我真係好 baby face!

Ebenezer 兄: Yes!

港男大力: 我低調呀! 唔出鏡. ;)

Uncle: 18又太細喇! 欠咗啲男人味~

JY: 祝妳好快有! ^~

虎茶: Haaaa! Yeah! 畀個十嚟!

Bee 小妹: 多謝多謝! 希望好快到妳! ^^