Saturday, March 14, 2009

假賬單尅星

昨日收到一朋友的電郵,內容是說餐飲業的一個普遍現象,就是不少酒樓餐廳都會在賬單下做手腳,例如多加若干項沒點的食物。而更陰更狼死是另一招,見圖,沒有算多你食物,但加出來的總數呢。。。。嘿,別以為電子計算機加數一定準確!

個人經驗,算多了錢在酒樓試過一次,那次算多了我們一碟炒粉麵,有六十多元!幸好在場有一眾能幹且平日熱愛 check 單的女同事發現。

而此情況,一向在卡拉OK發生的最多!往往算多一打兩打啤酒或若干碟小食。而絕大多數都是由女士發現的。

但平常要我們男人 check 單。。。。well。。。。好像 ummmmm。。。。所以,其實呀,香港女士 (港女) 也有無比可愛和貢獻的地方及時候的!嘻嘻~

8 comments:

imak said...

i am not qualified! 幣..... 我從不check 單!

macy said...

梁巔巔

嘩! 有無攪錯吖, 唔通真要帶定計數機出街?! 好彩我每次都要番張單留低, 如果好似你個張單咁, 米可以番去嘈佢回水咯. 我不嬲都check單, 或是心算左, 先至叫埋單, 因為有時食雲吞面, 粥吖, 嗰啲人都會計錯架嘛. 但以後要再check清楚啲.

係吖, 以前去唱k, 成日被人昆. 所以真係唔想去.

新鮮人 said...

我只會check大約數,
幾蚊差別就無留意了!

梁巔巔 said...

imak: 我成日覺得妳唔係港女嚟嘅~

Macy: "或是心算左, 先至叫埋單" <--- 醒目呀! 好一個賢內助呀!

新鮮兄: 所以港女真係好有貢獻! XDDDD

嘿嘿 said...

不查看也得暗地里心算啊!
现在的职员越来越不老实了!
别为了面子当傻瓜!
星加坡人比较直,
不管男女都会查看,
不查女友更要生气!
所以应该说:狮女比港女贡献更大?

呵呵!(没敢得罪港姐们,先在此声明!)

梁巔巔 said...

我很喜歡星加坡女孩的! 曾經和一星加坡女孩拍拖, 感覺很好! ^~

Anonymous said...

一大班人食點心的話不會check了,若是數碟菜還可以。

梁巔巔 said...

我都係.