Tuesday, September 23, 2008

巔記麵舖

最近可能天氣太熱,所以更偏愛鍾意食撈麵。

講真,雲吞呀,水餃呀,牛肉呀呢類較為簡單嘅撈麵,自己整仲好!因為份量、醬料同麵質可以任憑自己喜好去話事。

就以雲吞撈麵為例,如果喺以前舊居,廚房夠大,直頭自己包。而家唯有退而求其次,買一包東東雲吞 (淘大嘅勉強可以),或者去麵店度買啲雲吞番嚟,買一包壽桃牌蝦子麵或全蛋麵麵餅 (個人較愛粗麵) 番屋企整,煮出嚟嘅唔會同出面嘅麵舖差好遠!

好似圖中呢碗雲吞撈粗,好味到呢~

張一包雲吞同麵餅 (我通常食兩個) 放晒入個煲度,倒水浸過佢哋,然後開猛火或者中火煮,到滾嗰陣以慢火煮多一分鐘,掂。之後倒晒 oD水,倒入麻油 (豬油更佳!)、豉油同辣油 (特別推介李錦記嘅花椒辣油!正正正正正正正!!!!),撈勻,食得。

十蚊左右一大碗好味又多料嘅雲吞撈粗,Yum Yum!

27 comments:

Anonymous said...

我就最鐘意吃蝦子雲吞撈走蠔油,不過不是間間都咁好食。

Anonymous said...

第一趟煮麵的水起晒泡,再過一過水先至落調味才食,會好一D。

Anonymous said...

蝦子蠔油撈麵正!

見我舊文:

蝦子撈麵

集體羣blog 我煮我麵

Anonymous said...

煮麵記住要過冷河~~

梁巔巔 said...

Uncle: 冇蠔油, 咁咪淡茂茂咯?!

Chris 兄 & Florence: 係呀. 不過我一向都冇呢個習慣. 好奇怪, 過一過水過冷河我反而食唔慣.

Space 兄: 哈, 有睇~

Anonymous said...

LDD- 可以一啖麵,一啖上湯嘛。

梁巔巔 said...

啊!

我好羨慕你可以食得咁清! 唉, 我真係唔係咁戒到口..... :(

Anonymous said...

朝波都幾鍾意整野食架喎。

我都唔鍾意蠔油,由細到大都唔鍾意。

包裝雲吞我鍾意食灣仔碼頭,蝦籽湯粉好正架。

梁巔巔 said...

嘿~ 唔係妳估! 仲要好好味!

http://conjunct.blogspot.com/2006/01/blog-post_113673646868481642.html

http://conjunct.blogspot.com/2006/01/cooking.html

http://victorvictor.blogspot.com/2007/12/blog-post_21.html

ep, must read!!!!!!!! 唔佳! ^~

Anonymous said...

幾叻仔喎!

(只要係識煮野食既人,我都覺得佢叻架啦。)

今晚打風,自己整定買返黎食呀?

梁巔巔 said...

今晚係羊肉牛肉娃娃菜煲.

正哩~

梁巔巔 said...

"幾叻仔喎!"

Of course!

叻仔 & 靚仔! Heeeee~

Anonymous said...

你屋企有無姨媽巾?

梁巔巔 said...

若然妳有出奇好建議嘅話, 我唔介意去買~

Anonymous said...

溫馨提示:宜家8號o者,7仔同超市仲未收,落去買返包,日用應該夠架啦,今晚臨訓前放一兩塊係床頭,需要時用。

Anonymous said...

溫馨提示:宜家8號o者,7仔同超市仲未收,落去買返包,日用應該夠架啦,今晚臨訓前放一兩塊係床頭,需要時用。

Anonymous said...

實在太溫馨啦,send左兩次喎。

梁巔巔 said...

頂~~~~ 挑~ 妳都黐 _ 線呀!!!!!!! (Kidding) 無端端衛生巾呀!!!!

但..... 我喺中學時候試過, 好焗! 女人真犀利~

呀哈哈哈哈哈哈~

Anonymous said...

乜你咁架,人家關心你,怕你咁補夜晚會流鼻血嘛........

你用過?點用法先?

梁巔巔 said...

^~ heeee heeee~

Ummm...... 真係唔係易頂! 好鬼焗真係! Wow~ 作為男人, 好難想像 feel 到如果話濕濕淋淋嗰時, 又噏住, 仲要正襟危坐咁辦公, 係要有幾咁高嘅忍耐..... 女人, 掂!

Anonymous said...

知就好啦,錫阿媽多D,對女人好D啦。

梁巔巔 said...

我對我所愛嘅女人, 好嘅女人, 值得對佢好嘅女人, 我會.

作為一個男人, 叫做一個男人, 其中最重要的是在女人最無助時候, 勇於暫時拋開所謂男人尊嚴, 去在她左右, 甚至去愛~

:)

梁巔巔 said...

...... 我都唔知自己講乜?!

:P

Anonymous said...

我知,即係你好需要女人囉。

梁巔巔 said...

係呀)))))))))))))))))))))) 我是變態))))))))

Anonymous said...

唔係俾我講中左呀?突然咁坦白既?:P

好眼訓啊,早抖。

(朝波,記得放包姨媽巾係床頭呀!)

梁巔巔 said...

......