Tuesday, July 29, 2008

熱到癲!


尋日,唔係熱咁簡單,係我生存咗三十幾年入面,喺唔同地方生活過嘅日子入面,熱得最甘最犀利嘅一日!(肯定仲會每創新高!)

熱 Q 到呀!仲要又熱又焗又濕又「噏」又多塵兼「黐立立」喎,好辛苦呀真係!仲有,本來有風緩和一下幾好嘅,點知 oD風吹 o埋嚟過陣好似張浸咗蒸汽嘅毛巾棉枱咁「襟」o埋嚟,好窒息!真係有仲衰過冇!

一向怕熱又大汗嘅我唔靜止得,一靜止,啲汗流得仲勁,勁到點只好似焗 o緊桑拿咁,直頭好似武俠片入面 oD人練 o緊功一樣!呢,今日我又喺地鐵同電梯度表演喇!

解開恤衫幾粒鈕,摺袖,啲汗瘋狂又滴又流,好 sexy~

見到有唔少人 (應該係做保險同金融界) 仲可以著住成件西裝!!!!佩服!世界難撈!好心啲老細啦,收買人命咩!離 Q 晒大譜呀!

講真,喺呢啲咁非常嘅日子,破吓例唔「乸」得嘅?!點解喺咁嘅環境之下仲一定要人揹住件嘢?!做客嘅,又可唔可以體諒吓對方?!大家搵兩餐啫~

另外,我今日分別去過天后、銅鑼灣、尖沙咀同灣仔,好明顯,天后情況較為好,因為 oD樓冇咁多同較空曠。香港政府,你繼續官商勾結繼續畀佢哋亂鳩咁起乜起 o物啦!你睇吓而家香港有幾越嚟越又「靚」又有特式,仲又熱得幾正!

X!

補充一點,呢兩日天氣嘅突變同異極,連一向係福地,身處香港嘅我哋都感覺到,唉,就算唔係世界末日,但係係世界大災難嘅來臨真係指日可待!

14 comments:

Anonymous said...

The earth has gone mad too.

The weather change tonight is spoooo~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ky~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Anonymous said...

I like that you says, no matter how beautiful that we are building on our city, please do concern about the air polluation, green place, a good city plan....
I cant bearth!!

Anonymous said...

cant breath not, bearth!!
ke.ke.....wrong spelling!

Anonymous said...

頂你我順 :)

邊有人會讚自己sexy的。

Jan said...

佢成日都話自己好sexy架..我都睇慣同聽慣.
世界就快玩完架啦,悉尼仲172年泥首次落雪,
浙江又7月飛霜.

Anonymous said...

重災區一定係觀塘!我昨日收工前落左妝先走!

macy said...

梁巔巔

世界末日, 我都係咁諗, 天氣的變化越來越快及強烈, 而且變得好極端, 則係熱者更熱, 雨天的雨水超多, 冷者更冷...

sexy!? 唔係吓嘩><

唔單止男人唔應該仲著西裝打呔, 女人更唔應該被迫著套裝絲襪高踭鞋.

梁巔巔 said...

Mich: 咁妳快啲攬住妳最新嘅玩物男妾~ 神 _ 啦! XDDDDDDDDDDDD

妹: 愉景灣一定好好多!

Uncle & 詹詹: 靚仔就係靚仔; 正就係正; Sexy 就係 Sexy~

Joyce: 妳肯定好靚女!

Macy: 我梗性感!

Anonymous said...

駛乜講!哼

Anonymous said...

地球環繞太陽公轉的軌跡改變了,
不再是 symmtrical 的正圓形,
變成了,
傾向一邊的橢圓形 oval shape ,
夏天時更接近太陽,熱死!
冬天時更遠離太陽,凍死!

虎茶 said...

我聽到荃灣係38度時, 仲諗緊點解自己咁勁可以頂

梁巔巔 said...

Space 兄: 吓?! 點解嘅???!?!!!!?!?!

虎茶: 証明妳, 堅!

但有冇開住部冷氣畀 oD貓貓嘆呀?

Anonymous said...

巔巔兄:

話有個黑洞,牽引個地球軌跡成橢圓形囉,
真唔真我唔知囉。

年初香港,一連冷凍做成個月時,我都寫個篇文,講呢個傳說。


獅子與羔羊

可以 click 入去閱覽

梁巔巔 said...

I see! :)