Wednesday, October 10, 2007

三點


孽瘤 vs 假四萬

有睇開呢度嘅朋友都知我好唔鐘意陳方呢個大虛假。最近佢行行下走去洗頭單嘢真係離 Q 譜!喂,X 鳩,妳叫我哋點信得妳過?!

而我亦曾經幾欣賞葉劉嘅真。好似不久前一大朝早見到佢喺番工時間,喺我住嘅附近派傳單,佢夠膽死一落啲啲啲啲毛毛雨就即刻走去有得避雨嘅地方喎!到冇即刻走番出嚟喎又!唉,真係真得滯。

我其實真係幾想投佢咖,本來。而家諗諗下,我諗我嗰日會投空白票。(好似話無端端又多多件女出嚟選!)

滑稽豬乸

指千億嗰個。佢個 Look、個格同嗰種散發出嚟嘅氣,滑稽庸俗到呢~~~~~~ 嗱,証明 $ 唔係萬能,仲分分鍾令人徹底變更!

Hummm,另外,亦証明讀書多少同一個人嘅氣質並無關係。

陰陽怪氣

有冇發覺,最近突然好活躍嘅鄧姓藝人,變得好陰陽怪氣,乸乸地。。。。

13 comments:

樂遊 said...

如果我有得投,都唔投佢地,特別係隻萬子....理由係唔應該弄多一個蠢人入立法會

梁巔巔 said...

但我估會有好多鍾意佢嘅蠢人同唔想畀葉劉嬴嘅人投佢.

唉~

mad dog said...

都唔知投咩好啦今次...

Anonymous said...

There has rumour on pig mother that the degree was earned by a 'gunner'. I believe that. It sounds that it needs only to be appeared in the news celebrity section frequently could get the distinction!

Would 'Uncle Bus' will be the fourth candidate?

梁巔巔 said...

阿大: 一齊投空白票啦!

hhh: Hihi~ Welcome!

Are you that "Uncle Bus"? Haaa! Kidding~ ^~

The Inner Space said...

巔巔兄:
請即刻起個新的問卷:

O 四萬
O 腋瘤
O 白票
O 滸冇
我定舉腳支持!

梁巔巔 said...

Okay! 下個投票一於係咁.

The Inner Space said...

感謝 感謝!

梁巔巔 said...

客氣.

macy said...

其實佢兩個都鋪左路會出黎玩啦, 呢d政治show都ok好睇既, 況且睇得多男人vs男人, 睇吓女人vs女人, 有意思.

而家多個何來, 哈! 好玩.

梁巔巔 said...

畀妳, 妳投邊個?

macy said...

唔LAR投!

梁巔巔 said...

Yeah~ 正確選擇!