Monday, September 10, 2007

給我試多次!


關於養貓一事,熟識我的朋友都建議我不如先到寵物店或愛護動物協會去親身感受一下,看看潔癖又麻煩的我能否適應接受到。

也對的,這將會是一個很長,十多廿年的承諾與責任,必須做足事前準備。

寵物店我沒去到,結果,在上星期五下午的時候抽空選擇了位於港島的愛護動物協會去測試自己。

去到整座屬於愛護動物協會的大樓,想起以前它只是用幾個大貨櫃,身處金鐘和灣仔中間的一塊爛荒地運作,很替它安慰。亦証明了香港人的愛心。

坐電梯到達三樓的貓隻領養處,地方頗寬徜,一個一個大透明箱,每個養著一至兩隻貓,牠們有的在自己窩裡,有的四圍走來走去。

第一次與那麼多貓在一起。更係第一次與貓相處、玩耍。

感覺很好,真的很好。我發現,我真的很喜歡貓。

看呀看,摸呀摸,玩呀玩,不知不覺地我也一直換著一張一張紙巾抹著流出來的鼻水,當我請教房內那位工作人員養貓心得時,她說:「最起碼你不要有鼻敏感!」

「鼻敏感?!」
「是呀。我看見你的鼻水不停的流。樣子更在進來不久後便不停地變。」

呀!除了潔癖,我忘了我還有挺嚴重的鼻敏感!

在我踏出房間的第一步開始,我一直打了十數個噴嚏。到了傍晚,還斷斷續續仍在打!

畢竟那裡有十多隻貓啊!我會給多兩次機會自己。去多一次愛護動物協會與及去我朋友的家,他那裡只養了一隻貓,看看會怎麼樣?!

給我試多次!

25 comments:

Anonymous said...

哈, 睇怕你都係唔好養啦, 潔癖一定煩死, 養魚算把啦!

Anonymous said...

鼻敏感養貓...哎,巔兄,都係算罷lah。

macy said...

雖然我都認為鼻敏感與貓不可共存,但也贊成你多試無妨.
養一盆花都有責任,養動物責任更重.需三思,再三思哦.

樂遊 said...

貓是有味的。我都喜歡貓,但很早就打消養貓的念頭。因為中學時到過一個同學家,他的toilet有很重貓味(相信貓也在那兒小便,d味焗住了)……我一邊解決,一邊想吐。自此我知我可以偶然豆玩牠們,但不能養。
北角有一間書店叫森記(國都商場對面的英皇商場地下……好似係)店主應是愛貓人,店內有5至6隻貓,地方很乾淨,但大陣「貓味」(不過,我入到去是抗拒,但可接受。)假如你對那些味不當是一回事,就「過關」了。
另:你鼻敏感仲可以扯這麼多年煙?!

aulina said...

算吧啦。

虎茶 said...

要停一停, 諗多幾諗呀!

其實我都有鼻敏感,後來戒食(少食)芝士/牛奶之後,情況好好多,就算有無貓,都可以醫番好個敏感先既.

潔癖反而我唔擔心你呀,我有兩個潔癖既朋友,因為每個星期黎到我屋企玩,過左一排,都覺得原來貓好乾淨,同樣係有潔癖架.成為貓僕.

macy said...

樂遊,

你都有去過森記,我都會去嗰度,真係好勁貓味,除左貓多,仲係因為係地庫,焗住,都几難頂,但係我好喜歡貓+書的組合,所以都接受到.

或者帶梁巔巔去一趟,看看他的反應如何.

Anonymous said...

養短毛猫會好一些.

梁巔巔 said...

阿大: 魚以前已經養過喇! 況且, 冇互動, 唔好!

Cosmicrays: 唔制!!!! 聽講 Ragdoll 啲毛唔係點甩....

Macy: 所以我要試多幾次囉~

樂遊兄: 北角, 我好鍾意! 好有味道! 相信係香港五大僅存保存得最好嘅大區之一.

搵日去森記睇睇先~

反而食煙又冇影響我 oD鼻敏感喎! 整定做煙鏟.....

梁巔巔 said...

三三: ><

虎茶: 吓?! 連芝士都要戒?!

"就算有無貓,都可以醫番好個敏感先既."

啱聽呀!

冇錯, 我可以為咗貓, 潔癖唔發作! ..... 但唔會同佢一齊瞓.....

Macy: 瞓書, 隻貓瞓喺隔嚟, 飲杯熱茶, 正!

Uncle: 但聽聞短毛貓甩毛甩得仲勁!

Anonymous said...

獨居老人養貓...真係越諗越...

梁巔巔 said...

喂!!!! 頂!!!! 咩獨居老人吖!?!??!?? 咩料先?!?!?!?????!?

梁巔巔 said...

我好多朋友好多興趣好多節目!!!!!

Anonymous said...

好好好...係係係...唔使甘大反應woh...

梁巔巔 said...

虎茶 said...

叫我唔食芝士,都唔得嘻嘻!即係食少啲jel. 可能個天要我地呢類人,只食一啲質素高既芝士囉,普通野就無謂浪費quota.

另外,長毛貓既毛都較重,就算甩毛都好容易處理,反而貓味好容易搞,你用一種吸味力強既貓砂就ok,我有五隻大爺都好,全屋都無味架!信得過既貓砂,當然要比多少少錢啦!(而貓仔帶比你既快樂,絶對值得既)

梁巔巔 said...

嘩! 妳養咗五隻貓呀!!!!!! 咁妳一日咪要畀晒佢哋咯!!!!

另, 聽講水晶砂最好. Right?

"可能個天要我地呢類人,只食一啲質素高既芝士囉,普通野就無謂浪費quota."

呀哈哈哈哈哈!!!! 妳好過癮呀!

虎茶 said...

五隻貓都唔係好想我理佢地太多, 佢地同我一樣, 要自由架. 所以只要照顧起居飲食, very easy.

水晶砂真係no good ar! 介紹你用呢款
http://www.everclean.com/ 未係最top, 但係以價錢同埋貨質黎比較, 最好用.

喂, 到你真係決定左, 大家交流下喎, 呢到好多貓友架. 放心!!!

The Inner Space said...

樂遊兄 巔巔兄

是北角炮臺山國都商場隔離,
個間森記在地下街真奚好多貓貓,
我都奚常去個間森記買書八折!!

生完貌仔會有十隻以上架,好可愛啊!

梁巔巔 said...

虎茶: 唔該晒!

"喂, 到你真係決定左, 大家交流下喎, 呢到好多貓友架. 放心!!!"

一定啦! ^^

Space 兄: 我一陣可能走去睇下.

Anonymous said...

Alanly: 幾時呢?養左話我知呀....

梁巔巔 said...

一定!

Unknown said...

hi 你好呀, 我係岩search緊ragdoll既資料,咁就搵到黎你個blog.雖然呢個係9月既blod, 但想回應一下:
其實我自己都有鼻敏感,記得細個o係轉天氣既季節,未都中午之前個鼻哥都係室室地,鼻敏感既人就知道呢種苦況,而且當我老豆一食煙,家姐出門口前噴一噴香水,我有必定會醒...係窒息到醒左...但世估唔到,原來當我自己食緊煙既時候,可能血裡面已經有煙既particles,所以對自己或者人地既煙味就無左反應,所以話鼻敏感既人唔食得煙係錯既,不過我又唔係話鼓勵人食煙! 哈.....
隨住人大左,抵抗力好左,我d鼻敏感都無咁嚴重,前幾年仲開始養貓添.我自己既經驗就無乜問題,係要定期幫貓沖涼,每日都梳下佢d毛,一來可以增進感情,二來可以疏走d就甩既毛,三來仲話可以增進佢地既血液循環,毛都會甩少d.如果你有潔癖既話,唔知你係邊種人,有d人係好注重乾淨,自己keep住又覺得開心,但有d就淨係識得投訴;如果你係前者,咁你都應該會keep得屋企同貓貓既乾淨,但如果你係後者, 咁養左貓之後你就遲早會放棄佢!...不過你係鼻敏感都好過皮膚敏感,如果唔係都唔知你點惦d貓.要空氣質素好,就可以諗養一兩隻貓好勒,要開窗,放空氣清新機,話d負里子會將d飄飄下既毛沉澱,咁就唔會俾你吸入啦!不過要養貓仲有好多野要考慮,例如:你夠唔夠時間照顧佢,屋企環境適唔適合(eg屋企有無人反對,有無沙窗防佢地跌落街,etc)
另外,香港係有ragdoll買架,不過勁貴,要差唔多1千蚊,如果你要資料,我可以forward我o係網上搵到既資料俾你!....嘩,寫得太多啦,個回應唔知有無字限既呢?anyway, take care
Elvis

Unknown said...

sorry,
香港既ragdoll係賣一萬蚊先岩!

梁巔巔 said...

Elvis,

Hello!!!!!!!! 嘩! 多謝留言! 好感動!

好呀! 你 fwd 啲資料畀我吖!!! 勞駕! ^^

victorliang1206@gmail.com