Thursday, August 09, 2007

天下無鬼

略看了一遍在天安門廣場舉行的「北京奧運080808倒數366日儀式」,原來,從少到大我所害怕的鬼,根本不存在。

10 comments:

lu said...

光明正大,當然看不到;跟你無怨,當然也看不到.所以我們都看不到.只要不是心裡有鬼就好了.

而且,看不到不等於不存在.可能有人看到了呢?

梁巔巔 said...

:O

四妹, 高吖!

macy said...

我上次去天安門,都有抱著去看看是否還有怨氣,可是那裡實在很”乾淨”&很莊嚴,”乾淨”得讓人覺得,不管人在那裡,還是鬼在那裡,都不可以停留.

偉大的中國式共產黨,還是上千年前的歷代皇朝,都是有血有肉,以人命砌成,怨魂的數目應該比人還多,但,人命賤,做鬼都唔靈.

梁巔巔 said...

「”乾淨”得讓人覺得,不管人在那裡,還是鬼在那裡,都不可以停留.

偉大的中國式共產黨,還是上千年前的歷代皇朝,都是有血有肉,以人命砌成,怨魂的數目應該比人還多,但,人命賤,做鬼都唔靈.」

Macy, 寫得好到, 好正!

樂遊 said...

有A 股、有「發展」、大國又勃起來,當然「乾淨」啦!
再講,天安門廣場何止莊嚴,直情「神聖」。看還有那的「Big Brother」畫像就知那是「聖地」啦

梁巔巔 said...

"大國又勃起來"

呀哈哈哈!

"看還有那的「Big Brother」畫像就知那是「聖地」啦"

你唔好話喎, 記唔記得當年有個人整污糟咗佢幅相, 霎時間即刻風雲變色呀!

邪!

macy said...

哈!梁巔巔讚我特別開心!

嘩!你地有無睇過毛主席真身??我細個時睇過,而家係米無得睇...

上次整污糟左佢個兩個人,唔知係米已經...

梁巔巔 said...

"嘩!你地有無睇過毛主席真身??"

唏, 喺電視嘅真身, 一定有睇過啦!!! 呀哈哈哈哈! Macy, 妳好過癮吖! XDDDD

"上次整污糟左佢個兩個人,唔知係米已經..."

佢哋應該喺秦城監獄生活中....

Anonymous said...

從少? 你是話89年你還是小朋友來?

梁巔巔 said...

我意思係, 喺怕鬼呢個領域, 從小就驚!

另, 89年, 我風華正茂~ Now, 風華更盛! ^~