Saturday, August 25, 2007

人在萬呎高空時。。。。


幾百呎的高空時,勢已起飛
幾千呎的高空時,漸入佳境
到萬呎高空
一切已定

有云一切拋於九霄雲外
這刻
我可否將我的一切不快~ 拋於九霄;後悔~ 拋於九霄
有云一切由天
這刻
我可否將我的所有快樂~ 留在九霄;希冀~ 留在九霄

七情六慾
喜、怒、哀、懼、愛、惡、欲;聲、色、衣、香、味、室。。。。
塵世裡的以上,在我來說,也不及這裡之中的只原始簡單一句~ 愛妳念妳 問君知否?!

如果,這一切能在空中解體,就當沒發生過,那多好!

人在九宵,萬呎高空時,這空間,您,在想甚麼?

照片攝於五月上海回程香港機上

13 comments:

The Inner Space said...

乜你揀坐機翼的位子?通常是在中部機門處﹐要有責任負責在緊急時﹐打開機門逃生的﹐巔巔兄體格當可當此重任。我通常婉拒這個責任!

梁巔巔 said...

哈哈! 我從90年到而家, 一定坐呢個位~

The Inner Space said...

機翼是油倉所在
有乜事都危險些
巔巔兄真是唔話得
十幾年如一日!

梁巔巔 said...

生死有命 ma~

況且, 我屋企每次飛之前都會諗點死點瓜, 又或者遺囑點擺, 慣~

Anonymous said...

Din: 即係四十幾行左右? 好嘈喎.

梁巔巔 said...

阿大: 我鍾意. :)

Jan said...

我最唔鍾意機翼位又冇風景睇,如果天朗氣清時候地面好多野睇架.不過坐夜機都好正,因為可以望上天好多星星好靚..

梁巔巔 said...

其實呢個位最舒服. 空間等於頭等! ^~

Anonymous said...

夢醒了一切亦空

梁巔巔 said...

所以但願長睡不願醒

Anonymous said...

長恨此身非我有,何時忘卻營營...
怎的如此傷感?巔兄何事嘆喟?

The Inner Space said...

Requesting for Bulkhead seats Explained: Pros and Cons有好亦有壞處!

梁巔巔 said...

Cosmicrays: 唉.... 總之就無奈....

Space 兄: 坐咗咁耐呢個位, 我好熟 ga 喇! ^~