Thursday, August 17, 2006

「TAG」桌面接力遊戲


風信子冬冬 Tag 中~

Go~

OS 為?

Windows XP (Home Edition)

這台是你的個人電腦?還是公司或家人共用的電腦?

家裡、公司都有。不過通常用屋企多啲。

這張桌布是什麼? 從哪裡取得的?

都市的寂寞 (自己改)。唔記得係喺邊度搵。應該係 Google~

更換桌布的頻率高嗎?

大概每1 - 2個月換一次。

桌面上有幾多個 ICON?

18個。

一堆檔案和捷徑放得亂七八糟的桌面,你看得下去嗎?

唔得。鵝有潔癖。

有沒有什麼堅持點?

Wallpaper 靚就得。

有為了填這份接力,還特地整理一下嗎?

有。本來係一幅。。。。(冬冬,妳估中咗~)

最後請再傳給5個「我想看看他的桌面」的人。

。。。。畀風信子先下手為強,Tag 唔到佢!仲有,佢離譜到霸住晒我嗰兩位姐姐!!!!o胡~~~~ 唔知醜!

我唯有 double tag 佢哋!

Carrie:得閒先啦~

程霜:我估係風景。

Ruth 姐姐:一定係關於跳舞嘅!(考完試先寫啦)

姐姐愛美:估唔到。(病好先慢慢寫吧)

Bee:係俊男 Wallpaper~ Right?Haaaaaaaa~~~~~~

柯蓮娜:係旅行啲相嚟。係唔係哩?

樂遊兄:講嚟聽吓~

Birgit:妳嘅 Wallpaper 係唔係妳對仔女哩~

Kineyi:我估係歷史圖片。啱唔啱?

Tag 夠9個吖!

4 comments:

Hyacinthus said...

"。。。。畀風信子先下手為強,Tag 唔到佢!仲有,佢離譜到霸住晒我嗰兩位姐姐!!!!o胡~~~~ 唔知醜!"

我無你咁叻,唔識寫個醜字,你識寫個醜字,但我又唔覺得你知醜哦, double tag!!! :p

梁巔巔 said...

「醜」~ 今晚練吓! 啱妳呀~ ><

姐姐s <--- o錫 0錫~

Heee hee heeeeee~

Hyacinthus said...

"姐姐s <--- o錫 0錫~ "

嘩,佢又夾硬來啦,大家快d閃呀...

梁巔巔 said...

妳要閃~

姐姐唔駛閃~