Saturday, April 22, 2006

浣花洗劍錄

出自七十年代末,當時還在麗的電視鬱鬱不得志,於星海浮浮沉沉的張國榮的歌~ 浣花洗劍錄。

人未紅,歌不出名,但旋律,歌詞均觸動您我的心的一首好歌。

人生幾多際遇未能逃避
明知一生裡面諸多痛楚
如果他朝得到寶劍在手
揚威於天下應是我

讓世間錯怪了我
誰令我帶淚悲哭當歌
悲哭當歌亂世風雨多
讓劍鋒染滿了血
才以鮮花清洗干戈
干戈不息我只嘆奈何

如今且把血淚輕輕抹乾
如今甘心接受諸多痛楚
自古劍客為情心事多
誰知傷心悲苦竟是我

竟是我

試聽

3 comments:

tungpo said...

呢首歌原唱係李龍基。張國榮係演主角方寶兒﹝玉﹞。

梁巔巔 said...

唔怪之得有時睇 oD金曲節目都聽到佢唱.

話時話, 佢兩個把聲都有啲似.

"張國榮係演主角方寶兒﹝玉﹞。"

仲記得有好打得嘅陳惠敏做東洋挑戰者; 黎小田同文雪兒做主角! 特別一提, 陳曼娜嗰時好索!

el el said...

純粹路過,
看看在這一天,
你碰見了甚麼.