Tuesday, March 06, 2007

我的前半生。。。。飲酒的故事


2005年曾寫過一篇「我的前半生。。。。食煙的故事」,上星期發生了一件好恐怖的事情,。。。。今再續以一篇「我的前半生。。。。飲酒的故事」告別這兩樣「尤物」。

小時候,很記得,五、六歲爸爸媽媽就讓我飲「仙地」(一種有少量酒精的汽水)。然後,九歲開始便嘗了第一口拔蘭地;十四歲左右第一次喝醉;十五歲開始去 Bar;十九歲到廿出頭喺中環同灣仔飲到有酒聖之稱;二十五歲到二十八歲曾過著接近酗酒的生活;三十歲開始走下坡路,不復當年勇;現在嘛。。。。要完全收皮咯。

九歲那次喝了平生第一口烈酒後,覺得好難喝!不過,卻一點抗拒都沒有。往後更偷爸爸的拔蘭地呀,威士忌呀,啤酒喝。註定與酒有緣吧。

十四歲左右的人生第一醉,第二天宿醉之後我曾誓神劈願以後不再喝,誰不知那天晚上又偷喝了。不過是偷喝媽媽用來燒菜的紹慶酒。

十五歲那年,從當時香港電台的五菱鏡節目看到蘭桂坊的介紹,一看便瘋狂迷戀,嚮往上了 (我也不知道為甚麼那時會認為歐洲小鎮街巷就是如此。好奇怪。)。於是,便問父親它到底在哪裡,怎樣去。知道後,有空就去逛一逛,A~ 只係逛一逛。那時候,年紀還少,害怕嘛。我怎知多少錢一杯酒 ?!曾瘋狂到特意從家乘車到那裡其中一間在多年前已拆掉的 Mad Dog 酒吧,打開門看一看,然後便心滿意足的回家。後來,有一年的一天,我帶了一千多元的利是錢去 Mad Dog,心裡想:「最多咪$200一杯!」到真的去到,坐下,$28一杯~ 。。。。

那間 Mad Dog 酒吧,之後還成了我的最愛,並留下不少黃金般的回憶。

做酒聖的的那段日子,真的,千杯不醉。喝完無數杯啤酒後喝 Long Island,再喝巔巔特別版 Long Island 走冰走汽水之後又再喝威士忌,如此夜夜笙歌後還可以在早上7:00 AM 起床上班。勁~ 係真勁!

酗酒的那幾年,喝出個禍來,但另一方面我竟還可幹了這人生裡其中幾件叫做有意義的事情。哈哈,人生真有趣。

過去喇~

飲酒的人,都試過,在宿醉之後,都曾發誓不再沾唇半滴,然後,到晚上,或過了幾天的某一個晚上,又一杯在手。但現在,我肯定,我跟酒的緣份真的已沒有了。

煙、酒,縱有千般不捨,還要一別!Bye Bye~


此篇外傳

Air For The G String 試聽

25 comments:

xiao zhu said...

縱有千般不捨,也是值得的。健康始終是最重要,身體不好,甚麼也做不成。這些老生常談總不會錯的。

好好活著!可以活得更精彩!^^

樂遊 said...

肝有不妥嗎?痛風嗎?真的要保重保重!
唉.....我從來沒有試過飲完酒明日可以起身番工番學的精力!可謂未老先衰。反而咖啡就是小學時偷飲家人的....不能自拔。
酒量也不好.....高峰期四支beer...到頂!前年第一次飲whisky,飲完就愛上了,當然烈酒真是一年幾杯就好了....之前都只有beer...
我也很怕「劈林」,怕頭痛!試過從灣仔乘小巴到理工隧道口轉taxi....差點在路中心的廣告版前倒下.....那次以後我真的明白為何女仔飲醉被人「搞」會無力反抗 / 完全唔知。
最有趣的是朋友們到一個朋友家開狂飲派對...後來有人在上格床倒下..有人在下格
那朝上格人頂不住,向下格嘔.....幸好那天我沒有應邀出席。
不過,預科時一班人出來無人夠18...博大霧落pub叫酒飲.....失敗了!真的很有趣,因為18歲之後一班同學很少再眾在一起,更不要說落pub了。

xiao zhu said...

唏,細路,唔好扮滄桑喎!"我的前半生"?!咁快就半生,唔駛做呀?你肯定有排捱呀。休想!

aulina said...

不記得哪位高人教落,酒一定要能喝,特別是女的,否則什麼叫醉也不知道,出來行的時候給人溶掉也還不知道在發生什麼事!

但是,懂得喝不一定要給人知道,否則只會遭狂人亂灌酒的慘事,淺嘗可以,大喝傷肝無謂嘛。

mad dog said...

how much one can drink is really from the gene i guess... i can drink 5-6 strong things like shots (or long island/vodka) and nothing happens. but due to my heart problem which doctors found around age 20, i had to cut drinking.

my nick name was inspired by that bar too... it was early 90s. :)

Anonymous said...

i'm a drinker, too.

Anonymous said...

God of wine?!hahaa!

Anonymous said...

哈~我覺得大部份人都經歷過這種時期, 即使不是很好食煙飲酒, 都會有嘗過啦^^
雖然我年紀還不叫大, 但我現在去這些地方也不能像以前那樣玩得瘋狂呢, 哈!!可能我也老了!!

xiao zhu said...

"how much one can drink is really from the gene"

同意 mad dog 嘅講法。我第一次飲酒係大約9歲,飲威士忌。(嗰次係攞錯咗坐喺隔離嘅食家姨丈杯嘢飲。)同巔巔你一樣,覺得唔好飲,不過又好想再試。但係我屋企就冇你咁多酒,我老爸係飲孖蒸嘅,間中啤酒,都好難飲。一路到大個之後,每次做完話劇慶功都竹葉青、茅台呀咁,好鬼high!以前公司因為工作性質加埋D老細嘅關係,又係要飲。好多時甚至空肚飲幾杯拔蘭地都係咁。又OK 喎。不過梗係唔及同三五知己飲咁enjoy喇。之後發生咗一件事,於是就戒飲了多年,直至舊年開始先至好間中同熟人飲少少紅酒,不過論酒量,梗係不復當年勇啦。

另外都好同意aulina,一定要識飲,特別係女仔。如果 mood 到,或者同鍾意嘅人一齊,飲兩啖,係好正嘅。

水飲得多都會死人,唔飲酒絕對冇損失。

Anonymous said...

我都鐘意飲酒,但不喜歡同人猜拳鬥酒,更加討厭啲人飲醉酒又通街嘔,尤其是飲貴價酒,簡直是浪費。

收買佬 said...

樓上的, 你無講錯, 好怕見到大陸佬同英國鬼, 乜酒都亂劈
一餐, 飲完又嘔到周圍都係, 徙料.

更加怕借醉行兇, 大吵大鬧之徒. 巴士阿叔話齋: 你有壓
力我有壓力, 你唔happy 搵朋友去飲兩杯好正常, 但兩杯
落肚搵人鬧搵人出氣就真的可怒也 ! (收買佬一醉就大
覺目訓) ~~

又, 老細, 你唔係飲出禍呀? 保重. ~~

梁巔巔 said...

樂遊兄 & 收收兄: 多謝關心. 您倆真好! :)

小豬: 有排做呀?! 我知~ ..... 慘咯....

柯蓮娜: 啱呀! 所以我第日一定會教我個女飲酒!

話時話, 妳可以飲幾多?

Mad dog: !!!! 喂, 算飲得下喎!

另, 我估我哋以前一定見過! 因為從91到93年我差唔多日日去 Mad Dog.

PK_ 兄: 我發現, 識寫嘢嘅, 但凡講粗口及飲酒者, 文采都不錯的! ^~

aa: Hihihi~ Long time no see bor!

係呀! 酒聖呀..... 不過係好多年前喇~

小桃: 妳仲年青, 大把貨呀! 不過唔好扯盡喎. :)

匿名者: 係呀! 我遲 oD會寫篇類似嘅嘢.

Anonymous said...

哈哈,係呀!我每次宿醉之後都好firm同自己講以後唔再飲!但...哈哈!

梁巔巔 said...

妳又係同道中人, 女中豪傑! ^~

Anonymous said...

呢家至知原來女性嗜酒的都唔少!!! 真是真人不露相。。。。“嗜酒”才子才女也
!!!

補o獲!! 嗜 其它的 都可以是 才子才女的呢。 滴汗!!!

Anonymous said...

酒聖? 唔那係呀? haha!

梁巔巔 said...

Space 兄:

哈哈~ ^~

Come On:

Wei, long time no see ar ha!

"酒聖? 唔那係呀? haha!"

係喎~

^~

Hyacinthus said...

梁巔巔戒煙?戒酒? :O

迷上了管也是管不住, 縱是口裡常記掛要戒戒戒,到頭來又不是再往煙酒裡轉?或者由他去試過嘗過也開始厭倦了,不須要戒自由心裡做起,始終酒宜輕杯淺嘗, 個人或三五都係適可而止, 過了火就較易傷身!

咁,沒煙酒的下半生不敢說是精彩人生,但相對地健康很多~

梁巔巔 said...

呢鑊真

翩翩 said...

酒量是遗传的!
我家三姊妹都好饮得,有时摸住杯底,个MOOD都好D,甘早就封杯,真可惜!

mad dog said...

inner space: "嗜酒 才子才女也!!!
補o獲!! 嗜 其它的 都可以是 才子才女的呢。 滴汗!!!" --> hahahah! :) thank you, 才子才女我地認架!

macy said...

噢!我喜歡你這篇,好滄桑!

我都係由細個偷飲老豆啤酒,拔蘭地,威士忌,我屋企人好鼓勵我飲,好似aulina話齋女仔要學飲酒來保護自己.

18歳先至開始蒲bar,係宿舍偷走蒲通宵,第二朝照樣番學.去蘭桂坊,hard rock, 尖咀漆咸圍玩,叫bartender介紹d酒俾我地飲,真係獲益不少.

最愛都係long island, 發覺間間bar都唔同味道.

最近朋友帶我去試酒,都係好勝,飲左唔同日本清酒,紅酒,白酒,啤酒+雪茄,之後真係醜態百出,都係收山咯.

年紀大了, 身體健康最重要. 以前唔識死,種下禍根,老來就有牌受.

現在, 小飲怡情,多飲亂性!

梁巔巔 said...

翩翩:

但記住喎, 唔好去咁盡啦. :)

Mad Dog:

「inner space: "嗜酒 才子才女也!!!
補o獲!! 嗜 其它的 都可以是 才子才女的呢。 滴汗!!!" --> hahahah! :) thank you, 才子才女我地認架!」

哈哈~ 冇錯呀! 我好早之前已經話, 我哋呢班係精英嚟咖嘞~

Macy:

"18歳先至開始蒲bar,"

喂, 唔遲喎!

"係宿舍偷走蒲通宵,第二朝照樣番學."

係咯! 後生真係差好遠!

最愛都係long island, 發覺間間bar都唔同味道.

"都係收山咯."

.... 唉, 歲月不饒人呀....

"現在, 小飲怡情,多飲亂性!"

我就多飲會死~ ^~

macy said...

"我就多飲會死~ ^~ "

年紀大咯,無計! 保重身子哦!

Anonymous said...

Last time I drank with you becomes our last time? O that's bad to know about it...

Yes, I'm a drinker... want some shots tonight.