Monday, March 05, 2007

有神棍,唔駛震~


大家記得嘛?^~

另,四月 okay 咖喇,但唔好急,到五月先出手啦,會仲好啲,安全啲~ 小心咯喎。

11 comments:

Carrie said...

又0黎料???

Anonymous said...

又發功?

Anonymous said...

典解? 要等到四五月 .....今晚就讓我先登一篇。

aulina said...

唉,我入早咗,都話唔好學人買架啦……

不過派息好,話之,睇下邊度有閒錢買多手先!

Anonymous said...

買多十手八手溝稀的﹐仲好!

梁巔巔 said...

Carrie & Joyce:

係吖~ ;)

Space:

http://victorvictor.blogspot.com/2007/01/x.html

柯蓮娜:

啱喇! 穩穩鎮鎮, 買啲實力冇衰! ^^

Anonymous said...

巔巔兄:

複查之後我沒有留言﹐相信是漏了讀﹐唉!!!
錯過了﹐真o系要考慮學 娜姐話齋﹐睇下有沒有閒錢﹐買返的平貨﹐溝稀下都好。


呢家唯有大覺訓先。 晚安!!!

Anonymous said...

實力派簡直強呀!今朝差唔多已經上返我買入價喇,勁,真係話知你瀉乜,平平地入d揸住冇死,收息都收到笑。

梁巔巔 said...

Space 兄:

祝成功! :)

柯蓮娜:

証明妳厚, 有 $ 買大藍籌. ^~

aulina said...

你又知我講邊隻?(不過都冇乜人唔知)

梁巔巔 said...

滙控, 恆地實中~