Sunday, August 21, 2005

VODKA吾愛











VODKA似我

  • 烈, 酒精度高但唔似 whisky, brandy或者 tequila般難入, 有燒喉感覺.
  • 味很淡很淡. 所以, vodka 可以配所有鷄美酒. 因為從來唔會蓋過每種cocktail自己的味道, 不像氈那麼霸道. 如今, 很多原本以氈調的鷄尾酒已用vodka取代.
  • 就算加多了vodka, double vodka base 甚至 trible, 都不是那麼明顯.
  • 但奇怪得意的, 是在一杯由多種酒調製成, 存在着多種酒的cocktail裏面, 你又總會聞到, 嘗得出那很淡淡的vodka味道.
  • 不經不覺, 你會不期然飲多了而不自知.
  • 飲 vodka比飲其他酒易 high. 易醉.
  • Vodka 淨飲簡直飲酒至高境界. 把一小杯厚厚邊的 vodka 杯從冰格取出, 由於 vodka酒精度高, 所以不會結冰, 但濃濃的, 像蜜糖; 厚厚邊的玻璃小杯四週封了一層薄薄的冰霜; 瞥一瞥, 然後一

    口把整杯 vodka 嚥下去, 你, 會知道甚麼是一個深愛着你的戀人, 她的濃濃愛意毫無保留地

    入你, 你的

    血液, 你每個細胞那種感覺, 那種滋味.

http://media.flamesky.com/007/ape2/01-Air.wma (Bach: Air~ for the G string)

6 comments:

macy said...

原來你係vodka, 咁我係gin.

我喜歡gin 多點, 就愛它霸道, 一口灌下, 喉嚨有火燒的感覺.

以前多飲 gin tonic, voka lime, long island(最愛), 或者 就咁齊飲, on rock都好小(除了whisky).

最怕 singapore sling, bloody mary, sex on the beach, tequila sunshine...又甜又colourful, 鬼5馬6. 好似飲藥水.

梁巔巔 said...

So match!

喂, 搵日飲番杯!

macy said...

哼! 而家好可能唔到3杯都wing wing地咯.無飲子耐.

昨晚才到了你公司對面的bar飲beer,好耐無試咁爽.

macy said...

你有無飲tequila pop?

以前好勝,好鍾意飲,鬥飲得多杯,常常飲到湯,都唔知為mud.

el el said...

vodka or gin?
睇心情啦,
談心的時候要vodka lime,
想大啖大啖嗆喉咯,
咪gin tonic囉!
tequila pop除了求醉,
都有份刺激感o既,
小妹第一次飲烈酒,就係飲佢,
簡直feel到由個胃度興上頭殼頂.
講來講去,
其實我最鍾意香檳!
感覺令人好開心.

梁巔巔 said...

哈哈哈哈哈哈!!!!!!!!! 估唔到我哋同一時間喺對方以前 oD文度留言喎!

紅酒係 down, 香檳係 up~

但我唔鐘意有氣同受唔到紅酒, 所以我鐘意烈酒.