Wednesday, March 07, 2007

「怪談」

(一)

大家有冇發現,依家啲巴士,到咗總站後,只係開後面嗰度門畀乘客落車。

以前,會開前面上車嗰度畀人落。



(二)

大家又有冇發現,九龍入紅隧方向嗰邊隧道旁嘅綠化區,唔知點解掛滿咗好多好多類似果皮嘅嘢!奇怪~


(三)

而家啲新式商場,好大好正設施齊備包羅萬有,但偏偏洗手間就專登設計到好難搵!X!正旁門左道!


(四)

大家有冇察覺,又有冇同感,尤其是對非吸煙人士嚟講,禁咗煙後,室外空氣污染仲嚴重咗吖?!


(五)

有個傳說,就係太平山頂上有一隻石龜,呢隻石龜,每年會行啲啲啲啲啲啲啲 咁 the,到到行到落去維多利亞港,香港就會係咁先~

最近當我又睇見會展新翼,我先發現,佢原來佢已經一早行到去喇!

13 comments:

lu said...

咦,我是第一個.少有呀:P

(一)???可能我到總站通常遲下車,所以前門見到都是關的.

(二)eh...好少經地面過九龍,沒留意!

(三)IFC2是例外吧?

(四)絕對是!!!如果剛好有抽煙的人在我面前經過,我會很不客氣地勁撥開D煙和掩住鼻哥.

(五)哇~~~你居然也知道這個傳說! :)小學時經常跟同學拿來開玩笑的... 但但但...不是說,石龜是往上走的嗎???

Anonymous said...

﹙五﹚
令我聯想起……行運超人?

Anonymous said...

> 室外空氣污染仲嚴重咗

definitely! and the smoking OL standing right outside the office building at lunchtime is quite a scene.

樂遊 said...

靈龜說流傳久矣。早在97回歸,起了個會展新翼已有人說香港大wok了,靈龜入海尋龜蛋(太空館)。明顯地,建華之亂,應晒。
另外,回歸前還有三大衰兆:一是當年初一花車,明天會更好花車炒車死人;二是回歸鼎斷足(這個真的很不吉利);三是....忘了,好似係回歸當日,下大雨,鬼哭一般。
無論如何.....應晒!

mad dog said...

咪響度擾言惑眾啦你. ;P

ll said...

更不可思議係,隻龜無頭!
其實有!你望過中環果邊!?原來一直 lay 埋,前一排先伸出來...

aulina said...

乜你地講到好似鬼古咁嘅...

macy said...

1. 係吖,咁又點呢? 老友,守規矩喎 ^_^

2. 咩果皮,你話廣告布?

3. 係吖,我真係試過急到死死吓,都揾唔到個toilet,以前有個老前輩教路,如果上去客公司,記住先睇睇水牌,有無呢間公司,再睇睇消防通道係邊,隨時執番條命! 而家去商場要先睇睇個toilet係邊先好行街!

4. 有喎!我成日吸前面個人&舖頭出面d人的二手煙...>,<

5. 哈!言之鑿鑿喎,我老豆話我知"龜的傳說",係係山頂爬落海,香港會滅亡!

樂遊,

建華之亂隨係回歸之後傳出,都算係應左個刧...

大難不死,必有後福!!!!

收買佬 said...

睇完文章係咪要驚0架??

梁巔巔 said...

lu: (三)我反而覺得 IFC 1 好過 2 喎!; (五)我比妳大啲啲, 加上又係神棍, 點會唔知吖~

石龜係向下走至啱~

^~

哲: 成套戲最失敗係搵楊千嬅條白痴假人做.

PK_ 兄: Heeeheee, "養" 眼! 正! ^~

樂遊兄: 仲有舖嚟 o緊呀! 遲 OD喺西九嘅摩天大廈, 會同 IFC 2 扯起一幕牆, 將會嚴重影響香港風水!

Mad Dog: ^~

II: 喂! Long time no see! 你好嘛?

"更不可思議係,隻龜無頭!
其實有!你望過中環果邊!?原來一直 lay 埋,前一排先伸出來..."

即係邊處呀?

柯蓮娜: 証明大家都甚懂情趣呢! ;)

Macy: (二)真係果皮嚟 ga 嗰 oD! (四)Haaaaa~ 而家多咗好多 "露天加座"!

"大難不死,必有後福!!!!"

望就咁望 la.

收收兄: -_______-"

收買佬 said...

Anyway, 禁煙令下人人外出抽煙, 大家圍在垃圾桶旁, 煙霧
禰蔓, 倒似係在野外生火取暖. :)

梁巔巔 said...

好 feel~

ll said...

dd:

還可以.你要保重.

咪最高果座...條頸係長左d...
bad joke anyway...