Tuesday, November 15, 2011

阿力士


有位舊同事,廿多歲,他在其行業裡縱然未至天才級數,也接近了。他畫的稿,快、靚、正兼創意無限!除卻他性格較為古怪了一點,他的人很好。有良心、有同情心、有正義感、重感情、對愛情專一及顧家。

我與他共事合作期間,由開始到終結,我親眼目睹我們那時的小白臉老闆怎樣將他折騰,扭曲令到他整個人幾近完全改變,變得冷,變得孤僻、變得深沉。更重要是,變得懂得奸了。

。。。。

「變得懂得奸了」。。。。應該說是成熟,長大了吧。

人在江湖,身不由己。只恨週圍太多仆街。

幸而,我感覺得到,他對我仍是以舊日的那顆心交往。

現在這刻,我還清楚記得,他平常幽默開朗,然而,獨個兒走在路上時,垂著頭帶著憂鬱若有所思的樣子。。。。

註:照片裡是阿力士真人。

14 comments:

the inner space said...

有冇你咁靚仔?

梁巔巔 said...

我冇話過佢靚仔.

一舊雲 said...


來簽到

Ebenezer said...

你有冇鼓勵吓佢,扶持吓佢呢?

新鮮人 said...

懂得面對奸,
但對好人忠誠。

the inner space said...

S:有冇你咁靚仔?
D:我冇話過佢靚仔。

咁做你徒兒機會愍啲!

imak said...

"人在江湖,身不由己。只恨週圍大多仆街。" >>> 感同身受!!!!

仲有一個問題--- 就係我唔夠佢地仆街囉!

梁巔巔 said...

一舊雲: ^^

Ebenezer 兄: 佢唔駛咖喇. 佢已經脫變成功.

新鮮兄: 所以, 係好嘅脫變.

Space 兄: ?

imak: 我哋呢啲好人真係慘!

舞了 said...

癲癲, 有冇睇今日明報史泰祖單新聞呀? 交流吓意見吖? 我覺得佢係偽君子, 佢做社會公益純屬沽名釣譽呀.

梁巔巔 said...

見過佢真身, 佢幾有氣道.

唏, 偽君子, 香港大撚把.

舞了 said...

癲癲, 佢點樣有氣度呀?形容一下來聽吓. 唔該你以後唔好對住我講粗口得唔得呀.

梁巔巔 said...

挑~ 妳又唔係我女友. 我又唔識妳.

舞了 said...

死梁XX!

梁巔巔 said...

挑挑挑~