Wednesday, November 16, 2011

連環圖咸書有感

高呼我冇癮!冇癮!

雖然,我嘅級數同境界已經唔睇連環圖,以及唔需要睇咸書 (咸片都唔會睇。講開睇咸片,挑,睇完慶合合,又冇出路,都唔知睇嚟做乜!。。。。好辛苦呀~~~~~ Heeee heee!),之但係,X,有得選擇好緊要咖嘛!同 o埋,最緊要嘅係,「書」,喂,得閒興之所致買嚟睇吓又或者買嚟「愛」嚟掀兩頁過吓眼癮手癮,好正嘅!但依家,X,啲大型連鎖便利店得嗰幾本連環圖同得嗰幾本咸書,唉,no fun!

即係等於去食嘢,X,如果只有大型連鎖店或者大餐廳可供選擇,咁您話嘞,仲有乜人生樂趣有乜意思?!

97後馬照跑舞照跳?!係!但一切已經鋪晒塵。

慘。

10 comments:

樂遊 said...

幅相.....醜陋的中國人旁邊有咸濕漫畫....都幾襯

唉....果D連環圖是當年的「童蒙讀物」,格錢較低,又有一定「效果」。

梁巔巔 said...

嘻嘻~

新鮮人 said...

是你的嗎?
好多珍藏喎,
當年你一定係個超級鹹濕仔啦!
嘻嘻~~

Ebenezer said...

所謂書到用時方恨少。

你最近究竟搞緊D乜野呀?

the inner space said...

圖中好像多是日籍妹妹噃,森山塔的成人漫畫不知有沒有中譯版在香港發售。

梁巔巔 said...

新鮮兄: 照路喺網上搵到嘅.

係! 而且, 依家都超級鹹濕!

Ebenezer 兄: 最近? 鳩流流咁囉~

Space 兄: 嘩!

the inner space said...

巔巅兄:我啲屬碎料喇!不用“嘩”!

梁巔巔 said...

我 "嘩" 係因為 "嘩" 你嘅觀察力呀 X!

the inner space said...

哈哈哈巔巔兄我都是因為新鮮人講好多珍藏喎當年你一定係個超級鹹濕仔啦!

咁我咪落足眼力觀察囉!

梁巔巔 said...

Okok~