Wednesday, April 14, 2010

食蕉蕉

一向唔鍾意食生果,我係指通常一般成日都會食嗰啲,好似橙、蘋果同梨呢的咁。榴槤,西瓜,山竹就好鍾意,但唔會日日都食咖嘛。

不過,最近有所改變。不久前,我忽然習慣咗每日食蕉。食真香蕉。

而且,食嘅方式唔係就咁常規食法,係點呢,有以下幾種:

1. 用口咬開一嚿嚿「o累」喺碗度用筷子夾嚟食。

2. 第一種係清吃。呢種係用口咬開一嚿嚿,「o累」喺碗度之後,加糖漿加朱古力醬,用筷子夾嚟食。(驚大家話核突,您哋又成日話我啲食物相驚嚇,hummm,呢種食法幅相唔 post 咯都係。)

3. 搣開蕉皮之後,用匙羹刮蕉肉,即係食蕉蓉。

第二同第三種好正嘅,唔信,試試。有閒情心機嘅,仲可以將條香蕉切開兩邊,放喺個碟度,加糖漿加朱古力醬,最重要加 o埋雪糕,自製香蕉船,人生樂趣滿瀉!

8 comments:

新鮮人 said...

"食真香蕉。"?
有乜蕉係假架?

港男大力 said...

'yak'多D 蕉啦你 哈哈哈!!

嘿嘿 said...

何须脱裤放屁,
咬断吞下即可!

哈哈哈哈哈~~~~~

anmary said...

好多外國人都鍾意加朱古力糖漿食, 不過好肥架喎...

梁巔巔 said...

新鮮兄: 唏, 我驚您哋以為我指遇到衰嘢嘅 "吔蕉" 吖 ma!

港男大力: Heeee! ^~

嘿嘿: 咬斷吞下, 太露骨和像另有所指啊!

anmary: 好食, 唔理咯!

嘿嘿 said...

说者真相,听者幻象!

哈哈哈~

我们就是酱吃香蕉的嘞,当然,您别想到“咬”就是那种狠狠大力地咬,是斯文的啦!当然也会撕下香蕉皮后才咬。

千万千万莫再幻象! ^^
否则,越描越像!
可糟糕啰~

Joyce said...

哈哈哈哈!笑死!

梁巔巔 said...

嘿嘿: 抵死呀你! ^~

Joyce: Heeeee!