Tuesday, April 13, 2010

煙酒雙魔

隸屬半個煙鏟同半個酒鬼嘅我,酒已叫做戒咗,煙呢。。。。X,真係好乸難戒!有睇開呢度嘅您都知我又咁又咁,成日話戒但都戒唔到。。。。唉~

但我而家急切須要戒,唔戒唔得嘞真係!因為,要造人啦嘛!嘻嘻!

講開戒呢兩樣嘢,都算權威嘅我有以下經驗~

煙癮呢,食飽嗰陣最甘頂嘅!(煙癮起嗰陣成日好似差咗啲嘢咁,又有鼻水口水又多,心思思心癢癢坐唔安企唔定,見到有人食即刻深呼吸種種呢啲,真係折墮挑那星!)

而最想飲酒嘅時候呢,相反係未食嘢之前噃!

要戒酒,食到飽或者食啲嘢就得 (尤其是食甜嘢!)。而煙癮嗰種「搵上門淫威」,吖 X,真係冇嘢能夠頂替頂撚得住!所以,戒酒絕對易過戒煙嘅係!

最近我試過戒煙貼,唔錯,我試過連戒煙糖雙管齊下,幾得!如果,加 o埋強大意志,三合一,我諗有望戒煙成功!

3 comments:

新鮮人 said...

祝早日成功,
話時話,
如果唔係為咗生仔,
你會唔會戒呢?

哈哈哈~~~

anmary said...

你肯戒煙, 我哋一定會撐你!!!

梁巔巔 said...

新鮮兄: 唔會! ^~

anmary: Yeah! 多謝! ^^