Thursday, May 21, 2009

我 X 那星~

天性所然,自少便對鬼神、怪物、各傳說中的不解之謎和堪輿學有濃厚興趣。

怪物和那些不解之謎都未接觸過。鬼神,明天說說一次,唯一一次頗「堅」的。今天,先說一下堪輿學與我的一些。

初中時梁老太拿了我的時辰八字去給一位親戚介紹的失明術士看,錄了音回來細聽。內容空泛,說來說去盡都是那三幅被。當然,其中有些是準確的,但全屬無關痛癢之小事。而不準的,也不少。最吹脹是有更多乃模菱兩可的內容。

到到人長大了,出來工作後,亦看過不少如紫微斗數、子平八字和掌相等,甚至不久前曾會過一位在北角,不用時辰八子也能算的「靈童」~ B 師傅 (真的這樣叫。要他的電話可以留言問我。他的收費是隨您給多少。我有一位朋友,看完更忘了將那封利是投入箱內便離開。),給我的總括印象,都多是前事準,後來的就不大對路。又當然,亦總有若干批算是準到嚇人的。

還是我老友和尚和她的母親厲害!算我的命,過去的及將去的有六至七成準確!

看過那麼多,也做了那麼多年人,對看相算命的感想總結是,相命不怕看不怕算,更可作為自身一些提點及指引。但要知道不可 (也無須) 迷信,因為,真的,術數,並不能改變一個人的命。更要知道的是,塵世一眾那些術士,並不是那麼神!

我們,人,只要知命,盡力 (嘗試盡力) 便可以了。

最後,說說一位「高人」的事件吧。

在台北生活時,在天母有一間我常去,叫犁舍的英式酒吧,那裡,常見到一個打扮頗古怪,說話還玄過和尚道士 (連聊天也是) 的六十多歲老人。其中一位女酒保跟我說他乃高人,會測字。她對他也真的恭恭敬敬。

一次,我和他聊天,我寫了一個字給他測,他沒有問我測甚麼,只見他看了又看,看了又看,又皺眉頭,真替他辛苦!

過了足足半枝香時間左右,此高人只拋出一句:「嗯,你的祖先呢,是活在馬上。。。。」

我真係 X 那星!古代的人當然是活在馬上!X~

22 comments:

Bungy-Zoe said...

就算準,又如何呢…

準到可以預知你之後發生咩事,你會唔會睇?又敢唔敢睇?

命運就係有時「整定」你要咁行,早知,遲見,其實後者會唔會幸福D?咁,早知黎做咩呢?又,其實但凡術數的,佢自身都有一定的命數。幫人、其實唔一定係「幫」。而且,八成會進行「等價交換」……

人生本來就係有好多「門」係前面,門後面係因果、係命運、係泡影、亦係希望。在於你自己點睇啦……知道左自己之後會點,有幾多人又真係可以放得低唔去記唔去諗呢?

神婆留。

梁巔巔 said...

所以睇多咗, 發覺, 不睇也罷~

"有幾多人又真係可以放得低唔去記唔去諗呢?"

睇多啲就唔怕 ga la! ^~

喂, 妳, 高人 ar ha! 估唔到呀! :)

Anonymous said...

我不清楚現實生活中有多少茅生術士,有多少是真是假,但我信命運最終都是掌握在自己手.
若然我聴到不好的,我們應該坐以待斃嗎?當然是坐言起行,嘗試改變惡運的到來.有機會我們真的不能改變,起碼你叫做努力過嗎, right ?

唔好意思,分享了一點廢話!!

uncleray said...

我想問,其實那些術士會否像醫生般,都係人夾人?

即係有人睇過醫生甲認為對方很好,但亦有人看了後覺得麻麻地。

梁巔巔 said...

軍軍師奶:

"唔好意思,分享了一點廢話!!"

嘩! 唔好咁講咁客氣啦! 講得幾啱呀!

其實, 如果妳有 click 入去 "知命", 就知我同妳嘅睇法差唔多 ga 喇! :)

梁巔巔 said...

Uncle:

!!!!!!!!!! 叮叮叮叮叮!!!!! 有慧根! 冇錯! 係會有咁嘅事!

anmary said...

知命, 運命, 但不認命=]

我同你一樣, 自小就有呢方面嘅興趣同感應, 我以前個鬼佬男友唔信呢啲嘢成日話係我自己諗出嚟...

我好細個時曾經有過出家嘅念頭, 我個師傅話小朋友唔會識諗呢啲嘢, 所以佢推斷我曾經有一世係出家人, 不過塵緣未了, 要繼續還債. 可惜, 啲債係會繼續嚟, 所以應該有排都還唔晒=p

梁巔巔 said...

妳好特別!

我有一個師姐, 畢業後就走去出咗家, 都做咗好耐, 前幾年先還俗.

妳可以去去寶林寺住幾日, 過吓出家日子. 我試過, 好正!

anmary said...

我媽咪以前個男朋友都試過, 咁你手上咪有香印囉?

梁巔巔 said...

冇噃! :)

anmary said...

我以為一定要整架添! 定係五戒弟子先要整呢?

梁巔巔 said...

哦, 唔係喇! 我指嘅係去齋住, 3日兩夜嗰種呀!

Unknown said...

我想要b師傅聯絡呀!謝謝你我電話98026338

Unknown said...

想要北角b師傅電話,可否send給我
suki820228@hotmail.com

Unknown said...

可否send北角B師父電話到mad197529@hotmail.com

Anonymous said...

可否share b師父contact : priscillawclaw@yahoo.com.hk

Anonymous said...

請問~ 你家陣諗返 北角b師傅 準唔準?

Unknown said...

可否send 北角阿b師傅電話地址到:
monmoniquewong@yahoo.com.hk

TangBee said...

可否分享北角阿B師父電話及地址🙏🙏🙏謝謝你
Wongtangbebe@yahoo.com.hk

Anonymous said...

hello
請問可否send 北角阿b師傅電話地址到:
kennylamky@yahoo.com.hk
謝謝你

Unknown said...

請問可否分享B師傅的電話同地址?
xiaoxinshushu@gmail.com
感謝

Anonymous said...

請問可否分享師傅嘅聯絡方法俾我, 10分感激🙏🏻kaesc123@gmail.com