Wednesday, February 04, 2009

鮑魚伴圓蹄


農曆新年期間,嘿,呢個又魚又雞 (有個仲茶燻雞 tim),嗰個又蘿蔔糕又布甸蛋糕。。。。茶燻雞吓嘛~ 蘿蔔糕吓嘛~ 唔錯!幾好!好味!但都唔夠我嘅圓蹄咁 Grand 咁堅!

清嘅,齋又得,濃嘅,肉 (仲要圓蹄喎!) 又得!Heeee,勁!

Show Time!

做法如下:

首先將圓蹄 (圓蹄即係豬屁股到少少大腿部位。去到街市同啲肉販講要圓蹄,佢哋知咖喇。) 出水,出水後用老抽搽勻全身。跟住加老抽、生抽、糖、鹽同紹興酒,再以清雞湯浸過成隻圓蹄去煮。煮到隻圓蹄冧晒即成!食得!

好容易 ga 咋!快啲試吓咯喎!

勁好味但勁肥勁油膩嘅圓蹄,食完真係要同自己講:「罪過!罪過!」

P.S. 尚有幾片未有煮過嘅靚罐鮑,順手咪整 o埋落去煮囉。大家都知道,我鮑魚皇子嚟咖嘛,連食漢堡包都加兩片嘅,咁今次煮圓蹄,見有咯,咪加落去調吓味咯~

^~

15 comments:

Anonymous said...

你一個人食成隻圓蹄?原來你咁大食?

Anonymous said...

點解張相又變番恐怖o既墨綠色o既? 上次影煮齋料(D料未熟時)o個張相咪幾清幾靘, 哈,今次又故態復萌了!

話時話, 你近來在歸中 okay 嗎?

Anonymous said...

買部好些的相機吧.否則無論你如何廚藝高超看到這些倒胃照.也是枉然.就如你失戀三十幾次,有否想想可能是自己出了問題?

梁巔巔 said...

Uncle: 所以分開幾日慢慢嗒~

Queenly: Nokia 影相真係麻麻!

更形孤僻...... ^~

Anonymous: 如果你剩係講 "買部好些的相機吧.否則無論你如何廚藝高超看到這些倒胃照.也是枉然.", 冇嘢喎, 我遲 oD會去買. 但不過加 o埋後面, 我就覺得你好似唔多友善囉~ 兩者有乜關係?!

你呢啲咁樣問, 好似好高, 其實扮叉燒.

不過, 我都可以話你聽, 以前有 oD係我嘅問題嘅~

但又不過, 30幾次, 你稍為會諗嘢都應該知道唔會只係一個人嘅問題同 o埋人嘅問題~

Xavier said...

梁兄,

咁橋我屋企都有罐鮑魚,都唔知點整。
呢個菜正禾... 加d生菜會唔會好食d? :)

Xavier said...

BTW, 請問加入罐頭鮑後,再要煮幾耐?

梁巔巔 said...

Xavier 兄: 罐頭鮑本身已經熟咖喇. 所以, 煮熱就食得!

對! 加啲生菜或者菜膽會仲正! 果然識食呀! ^~

imak said...

超........ 鮑魚菇王子咋啩?!?!?!!! hahahaaaa

梁巔巔 said...

AAAAAA~ 蘑菇扒我都整過唧!!!!!

http://victorvictor.blogspot.com/search?q=%E8%98%91%E8%8F%87%E6%89%92

勁!

"鮑魚菇"

妳有冇睇 ga!? 咩鮑魚菇吖! 係大到要用刀叉嚟食嘅八頭乾鮑呀)))))))))))))

http://victorvictor.blogspot.com/2007/01/din-can-cook-so-can-you.html

macy said...

噢! 張相無理由會變綠色喎, 係米環境太黑? 定係你又SET左黑白, 褐白吖?!

鮑魚好食咩?? 我又唔覺得有幾好吃, 好似啖啖肉咁喳.

圓蹄! 你都食得好肥膩... =.=+

梁巔巔 said...

我有用閃光燈咖..... 呢部 Nokia 係偏綠唔知點解. 以前部渣啲嘅反而冇呢個問題.

鮑魚, 最緊要個茨! 個茨唔掂, 鮑魚唔食都飽!

下星期等我再試範~

新鮮人 said...

好富貴喎,
食圓蹄加鮑魚恨死隔離啦,
不過學你話齋隻圓蹄咁肥,
食完真係"罪過",
要食返幾餐清淡嘅先至可以消除心魔了! =p

梁巔巔 said...

直情要跑番十公里先掂!

Hyacinthus said...

食完個餐咪膽固醇超標???
就算是跑10K都補唔返啦...
btw,你張相好恐怖下,唔登重好tim ...

梁巔巔 said...

哎吔~~~~~

風信子呀~~~~ 風信子~~~~~~ 星期日保重呀~~~~~~~~ 嗰日我會為妳唸經咖喇!!!!