Tuesday, February 03, 2009

情場黑煞星之情花幾時有果結?


今日係年初九,仲未過新十五喎。。。。不過冇所謂啦,我雖然迷信,但一向百無禁忌!

Well,大家有冇睇過一齣電影叫「每天愛您8小時」?片中主角又係姓梁,佢又係好靚仔 (朝偉喎!),有好多女從未間斷,但之不過就次次都失戀畀女飛。。。。齣戲一開波就有好多已「逝」嘅女啲神主牌。。。。

哈哈哈哈~

頂~~~~ 農曆新年前後實有 oD「驚喜」畀我嘅!!!!

大家仲記唔記得拍拖拍得最耐嗰次有幾長?最短嗰次又有幾短?失戀失得最痛嗰次有幾痛?談戀愛談得最甜蜜嗰次又有幾甜?該忘記了吧?!即使記得,也應已只是依稀,對嗎?

記得齣戲喺開頭話根據非正統計數字,例如人一生會平均吸入三千幾口二手煙;失戀7.8次;失業4.2次;有0.99次婚外情同 o埋有半個暗戀對象,不過,就冇人可以肯定咁搵到,一次真愛。。。。

我食煙,兩日一包;失戀點只7.8次!30幾次!失業?我打過好多份工,中間何只4.2?!暗戀對象,我咁多情又咸濕,過百暗戀對象起碼!係未有過婚外情~ 我從未結過婚嘛!不過,講開呢樣,我雖然拍過30幾次拖,但就從未試過從來唔會一腳踏兩船噃!好仔好男人哩!

講番上面,哈,至於真愛,我反而遇到三個!之不過,唉,福氣名份始終都同我擦身而過,冇我份~

睇怕真係要到40先情花會結果!嗚呼~

愛如潮水 特別版試聽

6 comments:

s-pig said...

==>失戀點只7.8次!30幾次!

真係咁多?? hahahaha...
祝你今年花開富貴,有情人終成眷屬!!

嘿嘿 said...

还误以为是在写
《梁巅巅2008年年鉴》。
呵呵呵~~~~~

Anonymous said...

幅圖好搞笑!
dd,睇怕你畀人飛到short咗喇!hahaaa!

梁巔巔 said...

s-pig: 好坎坷 ga 真係...... 真係要唱番首幾許風雨..... ;)

嘿嘿: :(

Joyce: 哎吔! 仲落井下石?!

新鮮人 said...

40哩個數點黎呢? =p

梁巔巔 said...

估 ja......

斷估唔會呢一兩年結啩!?