Thursday, February 05, 2009

法蘭西之寶

冇幾耐之前我咪話飽受牙肉同牙齒敏感嘅煎熬,後來用 Oral - B 醫番好嘅,嘿,點知上星期又無乸端端惡化喎,好慘情好痛苦!諗住去睇牙醫咖嘞!但農曆新年流流,牙醫要等到初八先開工,杰呀!

哈,好彩畀我摷呀摷,摷呀摷,摷到我上次喺回覆留言度話有一隻牌子醫牙肉同牙齒敏感好勁嘅嗰隻牙膏!天無絕牙之路呀!

用咗幾日之嘛,已經好番八成,仲 work 過 Oral - B 同 Sensodyne!呢隻由法國製造嘅 Pyodontyl 係我細個時候幫我剝牙嘅牙醫介紹用嘅。

法國國寶除咗有法國菜、紅酒白酒、干邑、拿破崙、笛卡兒、孟德斯鳩、盧梭、伏爾泰、雨果、卡繆、蒙娜麗莎、Liberty Leading The People、施丹、嘉芙蓮丹露、喪棵、CD 同 YSL 等,仲有 Pyodontyl,掂!

可惜原來香港已經冇得賣,我只得番三枝存貨。可能要喺第二度先買到。