Thursday, June 05, 2008

兄弟,你又結!??!!?!


!!!!!

即係呢。。。。同時間好事一不離二,好事嚟嘅!

話說啱啱我打開電郵,咦,見到阿 o靚仔用 email 覆我今日喺 Blog 嗰篇「結婚?!」,佢好少咁做嘅。

佢喺電郵入面講:「醒你呀。。。。朋友。。。。」

醒我咩呢我諗 (起初仲以為佢潤我冇婚結抵死),於是我拉落去下面睇啦,yo!Yo!Yo!Yo!竟然係佢同佢太太張婚紗照呀!

連 o靚仔都結婚!

。。。。

恭喜恭喜!

仲記得兩年多前佢嘅感性一晚 (詳情請 click 上面有顏色嘅 o靚仔二字),hummm,今日,佢終於搵到自己鐘意,陪自己經歷往後人生的伴侶,正!o靚仔,真羨慕你!

兄弟們,乜你哋啲 timming 咁。。。。咁正嘅?!喺我啱啱。。。。err。。。。呢個時候你哋一個二個都通知我你哋要結婚?!咁打擊喎呀?!妖~

好彩,我係情場浪子孤獨仔唧~ Heeeeee~

再一次,o靚仔,恭喜晒!十月擺酒我同詹詹一定到!等喎儲定錢先~

6 comments:

Anonymous said...

今年是好年嗎?好似好多人結婚咁。

Anonymous said...

aiya!dd,真係慘啦你!
人人有得結!你冇得結!
人間悲劇呀真位!
:P

梁巔巔 said...

Uncle: 最近呢幾年好似年年都係好年咁....

可能到咗我哋呢個年紀, 身邊自然會不斷有朋友結婚吧....

Joyce: 頂~

吹呀!

梁巔巔 said...

阿 Joyce, 注意! 我係情場浪子孤獨仔! I repeat! 我係情場浪子孤獨仔!!!!!!!!

Anonymous said...

孤獨終老,好慘ga bor!

梁巔巔 said...

挑~ ...... 我 enjoy~