Friday, June 06, 2008

那些日子


之前成個幾月住喺酒店嘅時候,shit~ 得嗰百零二百呎,又由於嗰度係 Cyber Look,加上我又開行冷氣,所以攪到好似停屍間咁。連啲打掃房間嘅阿姐一入到去都話:「嘩!乜成個殮房咁喔!」

嗰段日子,唉,瞓又瞓唔著,一瞓就發惡夢 (我從未試過一星期發超過四晚惡夢)。除咗狂睇台灣嘅東風電視台節目,就係睇雜誌睇書。

酒店喺北角春秧街 (下星期會寫春秧街嘅精彩),附近有一間商務印書局,我喺嗰段時間,買咗好多書嚟睇。

嗰陣悶到呢~ 所以咩書都買嚟睇。喔!話時話,又畀我發掘到 oD好嘢喎!其實,係我嗰陣嘅女友介紹嘅。本嘢叫「偽科學鑑証」(遲 oD我會介紹下)。呢本嘢,必睇!信我啦!

呢篇嘅重點係,。。。。睇圖片,書袋袋垃圾,諷刺~

15 comments:

Anonymous said...

係咪小克,楊學德果本?正野黎架!

Anonymous said...

春秧街個間酒店專做內地客長住短居,
自由行旅行團內地公幹南國北方佳麗,
MaryAnnieBettySuesiLauraBabaraNica,
巔巔兄三語皆精通,這是她們的代號?

Anonymous said...

春秧街好多新鮮食品,
巔巔兄有排寫精彩嘢,
我們大家齊齊有福了,
你喺房裡面煎炒煮炸?

Anonymous said...

華豐樓下間商務很細
人有多地方窄人撞人
而且不是常有八五折
去遠些少森記比較妥

梁巔巔 said...

孖瑩: 係呀! 妳都有睇 ga?! 真係好正!

另外嗰本標童漫畫都唔錯!

Space 兄: 唏, 梗係唔係~ 我都唔好呢味嘢嘅! 潔癖呀!

春秧街, 真正超正! oD嘢又平又新鮮種類又多又夠香港!

森記 oD書好似好污糟咁....

Anonymous said...

yes!!!
我有齊書,仲有簽名添呀!
(真係想死,咁大個人仲扮妹妹仔fans)

macy said...

梁巔巔

春秧街令我印象深刻是$10碗面, $5紥花, 仲好有細細個屋村的市集感覺.

惡夢?! 而家仲有無呢?

我識睇小克,楊學德d書都係因為有人貓左個'聾貓'俾我睇, 幽默又玩味.

書袋袋垃圾!! 我知你個d垃圾係真係垃圾, 但而家好多書都好垃圾架, 其實.

孖瑩,

"(真係想死,咁大個人仲扮妹妹仔fans)"

早前阿梁生都問蔡san攞簽名吖, 所以你唔洗死!

Anonymous said...

我淨係知北角好多內地人住,個區好舊,有甚麼精彩野先?

梁巔巔 said...

孖瑩: 唏, 只要自己鐘意, 管他的! ^~

喂, 偽科學鑑證仲會唔會出第三集?

Macy: "仲好有細細個屋村的市集感覺."

! 係呀!

"惡夢?! 而家仲有無呢?"

唉, 間中仲有....

"我識睇小克,楊學德d書都係因為有人貓左個'聾貓'俾我睇, 幽默又玩味."

呀哈哈哈哈哈!!!!! 聾貓, 睇嗰時我笑到好大聲!

"書袋袋垃圾!! 我知你個d垃圾係真係垃圾, 但而家好多書都好垃圾架, 其實."

講得好 ar ha!

Uncle: 下星期寫出嚟你咪知囉~

Anonymous said...

fans報告:會的,因為偽科學鑑證&標童話集其實係佢地兩個係東touch專欄的結集,而家佢地仲畫緊,所以相信好快會再出。

梁巔巔 said...

咁就好喇! 正!

Anonymous said...

吹脹,節目預告tim下話:)

梁巔巔 said...

Haaaa~ ^~

喂, 棒場呀!

Haricot 微豆 said...

"北角春秧街 ... 附近有一間商務..."

等待您的精彩故事!!!!

梁巔巔 said...

多謝! 有壓力 tim!

:)