Thursday, June 05, 2008

結婚?!

今日收到一個電話,噢!「晴天霹靂」!一向反結婚,歌頌單身,宣揚森林論之好處的細哥,說他於兩個月後的八月八號結婚!

!!!!!

我跟他從小玩到大,比我年長兩年的超級浪人~ 細哥,連他都結婚?!??!!?!

恭喜恭喜!真的猜不到也沒想過他會成家!

。。。。都是那個問題,婚,夠竟怎結?!又到底,是不是一定要結婚?!

我的朋友和有看開我的 Blog 的您們都知道我乃追求結婚狂熱者 (雖然我係無腳的雀、不羈的風與及沒根的種籽。),但是,在經過那麼多年的落空之後,加上自從自己搬出來後,猛然醒來發覺,我,原來係完全不適合結婚的!

原來,我是好害怕無窮無盡長時間的與人或同一個人相對。最好就是在我想時、需要時,她才出現。若不,最好讓我只得孤單一個。

而且,再加上我的古怪脾氣同邪牌感覺,您說,我怎適合結婚。

女呀女~~~ MaryAnnieBettySuesiLauraBabaraNica~~~~~ 怎麼辦?!

7 comments:

Anonymous said...

MaryAnnieBettySuesiLauraBabaraNica........

你有冇咁多女先 ;>

梁巔巔 said...

o騎 o騎~

點只吖!

macy said...

梁巔巔

祝福他們!

ChecheBee said...

你寫都咁白, 唔怕有人嬲 ga mai?

樂遊 said...

真係犀利,戰績如此彪炳。我想講多個名都無。無心果句,我絕對係鐘意一條友住多過同人住,真係唔知這是否男人天性。

梁巔巔 said...

Macy: 我代細哥他倆說聲多謝.

樂遊兄 & Bee 小妹: 乜你哋冇發覺, oD名好押韻咩? 作 ga 咋嘛~

當然, 小弟我自出道以來, heee, 又真係唔少.....

梁巔巔 said...

樂遊兄: 男人, 真係天性如此 ga!