Tuesday, April 29, 2008

地鐵驚魂 (五)


今天坐地鐵,坐在我右手邊的那位中坑阿叔,不停用其左手特長的大拇指及無名指指甲為他的面孔按摩,每隔一短時間,他那兩隻留得很女人,yo!像比女人還要長的指甲,相互既挑且「彈」,「彈」,「彈」,「彈」,潔癖的我,怎忍受得了!於是,我站起來走到車廂一角站著。嘿,更糟!那位少女的秀髮,陣陣仿如劣等的蝦醬頭油味,吹過來~

我聞到。。。。

怕怕!驚驚!

事實上,不一定在地鐵,經常身處於共公地方的我們,hummm,對於以下嘔心噴血的公眾地方十賤,在香港,隨時隨地可見。

一:清理面孔。包括撩鼻屎、擠暗瘡、挖耳孔等。更糟糕者係撩擠挖後還要隨行動附送「彈」!

二:頭油味四飄。這個無論在視覺及嗅覺上都帶給您無與倫比的極級享受。

三:嘔胃氣。將他她剛吃過的「美酒佳肴」自私地以已消化的殘湯剩飯氣味肆無忌憚的吐出。。。。

四:咬指甲。指的當然是咬手指甲 (想怎樣也好,不會有人當眾咬腳指甲吧!私底下也應該不會有人咬吧!)。咬手指甲,不打緊,問題係,咬完,還要即席吐出來。

五:脫鞋。脫鞋,沒關係~ 若然您沒有腳臭以及白色的襪子沒有淡淡瘀黃色的漬的話。

六:大聲講話。彷彿全世界在 enjoy 分享他她的一切,包括私隱。更難頂的是他她的眼神還不時看著四周,想您在有興趣聽他她的講話內容。

七:大聲講粗口。嗱!我乃爛口皇子!但係,我唔撚會好似開演唱會咁好撚大聲咁粗口連珠大爆破囉~

八:三級表演。大庭廣眾,燈光明照下作三級親熱只欠「放進去」表演,我 X~

九:搶位坐。看這裡重溫吧。

十:不讓座。最賤賤賤賤賤賤賤賤者,是這種~~~~~ 當然啦,如果您那刻因不舒服、腳痛、屎急,又另當別論。

請有以上劣癖者自重,要令這世界變得美一點,其實好容易好簡單!請改一改,那便可造福人群,回饋社會,功得圓滿,阿彌陀佛。

何樂而不為?

十賤只係大概,還有其他補充否?

9 comments:

Xavier said...

梁兄,

Welcome back wor :)

Feel good to 'see' a familiar face again !!

>七:大聲講粗口。
BTW, 尋日在地鐵真系見到有位仁兄追住位呀媽同個細路黎鬧...因為個細路撞到佢..唉好心啦大人大姐。

-x

Anonymous said...

Nice to see you again :)

記得在迫地鐵, 面前兩個Gay眉來眼去, 毛管動但冇得焛!

樂遊 said...

......我經常嘔胃氣tim...無法,個胃唔好,工作忙或肚空空就更嚴重。
至於講粗口.....地鐵內是不許講粗口
我都好怕d人大大聲講電話,在電話內大大聲「xx老母xx,x你個xx橙,我知x到啦,臭x,係咁先啦,x!」粗口多過主要內容,就最恐布。更恐布係,d人係書店大聲講電話。至於「三級表演」,他們的問題往往係....表現唔夠三級色情,但是主角的樣子卻有三級驚嚇。
第十一樣是.....汗味和香水味。前者不用說,後者是.....有時d女性身上的香水味係好惡頂的。

Anonymous said...

車!,還以為你比人揩油tim :)

macy said...

梁巔巔

哎! 以上各項皆恐怖非常, 上一次在火車隔離女子像女鬼一樣,用五指梳頭, 還邊飄雪...看見雪花粉飛, 我已立刻走開.

撩鼻屎及抓頭髮, 最難頂.
如果嘔胃氣,頭味嗰d, 我都會掩鼻, 掩咀.

仲有吖:
十一: 係人面前掹大口打喊露, 口又臭, 仲有註牙, 有時d靚女ol都係咁. 哎!
十二: 脫鞋捽腳指!
十三: 當眾鬧/打仔
十四: 任得個小朋友當車廂係兒童樂園,玩單槓, 吊環, table dance,仲踢到其他乘客.
十五: 係車廂鬧/打男/女朋友
十六: 用手機播劣質歌曲, 好拆聲嗰d
十七: 當眾跳舞, 多數都係hip hop
十八: 頂住門口, 唔俾人出
十九: 色狼及順手牽羊者
廿: 頭皮怪

Anonymous said...

還有,張開咀而有口氣!

梁巔巔 said...

Xavier 兄: ^^

即係, 爛口唔緊要~ 最緊要係識得應爆時先爆.

hhh: 我都畀 Gay 佬.....

^~

樂遊兄: 但我指嘅係兜口兜面 "嘔" 呀! 喂, 大哥, 我估你唔會呀!

Macy: 咦! 妳係唔係都有潔癖 ga?!

同道呀 ha! ^~

Uncle: A~ 我真係畀女人非禮過咖喺小巴度!

好 High~ Heeee~

Anonymous: 好想送個口罩畀呢 oD友仔!

樂遊 said...

當住人面前大大聲打嗝....唔係化,世間真有此物?
車入面跳hip hop.....真係想見下

仲有的是.....車廂內剝花生穀,橙皮,一地都係....地鐵未見過,九鐵(未合併前)和巴士就見得多

梁巔巔 said...

i. 真 ga!

ii. "車入面跳hip hop.....真係想見下" <--- Ahahhahahaha~~~~~~~~~

iii. 點只呀! 仲有抱住個仔 or 女疴尿tim 呀!