Tuesday, November 28, 2006

地鐵驚魂 (二)


一出閘~

大家留意吓咯喎,香港人一入閘 (地鐵車廂),首「賽馬日」嘅音樂就會播起。啲人正在全力向前匯聚嘅眼神,臉部不自覺嘅抽蓄,加大無畏嘅步伐,男女一樣,包括俊男美女,就好似一群饑餓嘅蝗蟲咁向車廂有空位嘅座位瘋撲,連就只有少少剩餘的空隙都不放過噃。

一個個龐大嘅 pat pat 肆無忌憚有理無理一嘢坐落去,最後以一個滿足,淡定,放鬆晒嘅表情謝幕。

小弟我不久前就畀呢班清兵 (為有位坐而心口有個勇字セ都唔 Q 理) 攪到出唔到車,過咗站!D ~ K ~ L ~ M!_ 那星!

誠意推介右下圖呢個 invention 畀呢啲靚仔靚女阿叔阿閃屍九阿伯。呢個架仔發明嘅櫈真係好啱喺香港用。不是嗎!? 一開波,以呢張小櫈放喺胸前開路,見到目標,描準獵物後,「唔好意思呀!」or「咩呀!」,甚至咩都慳番,一嘢「o篷」落去,包保原本坐喺度嗰個彈開。就算冇,呢張嘢起碼可以把空位撬開大oD!

諗諗吓,呢樣發明唔單只適用於地鐵,喺好多地方都大派用場例如火車、輕鐵、電車、排隊等位,排隊買飛, 排隊輪籌 (飲茶 & 炒樓),etc., 好過oD國內同胞咁,成日施展國技~「mou」呢!

賽馬

7 comments:

vicky said...

Ha Ha! Very creative & interesting, but i preferred stand, can get out easily.

macy said...

>_< 係吖!係吖! 我最討厭那些蠻牛,我們這等弱質女子經常被碩大的肥師奶及阿叔撞得老遠,什麼撞向地鐵門!

以前未有tst kcr站,在紅磡火車站經常在門口被人推番入車,真係好可怕,我有個朋友便會大叫:"喂喂!請先讓車上乘客落車!喂!"當然對牛講人話,都係...

所以我乘地鐵火車都無坐好耐啦!

Anonymous said...

我都好憎果d 掛住衝入去搶位而唔比人出車o既人。

另一種人我唔鐘意o既係,明明搭電梯人人都企埋一邊比d 想行o既人一條生路,又會偏偏有d 人將條路塞住。好幾次都係因為呢d 人搞到我目送一班車。

Anonymous said...

好彩我返公放公都係非繁忙時間,永遠有吉位。:)

Anonymous said...

Cut and paste
from Mingpao Forum

什么是地铁车箱内讨厌的行为?

http://forum.mingpao.com/cfm/Forum3.cfm?OwnerID=1&CategoryID=5&TopicID=10021

梁巔巔 said...

喺香港地鐵, 簡直人肉困獸鬥兼記錄片....

Anonymous said...

MACY的“係吖!係吖! 我最討厭那些蠻牛,我們這等弱質女子經常被碩大的肥師奶及阿叔撞得老遠,甚至撞向地鐵門!”非常贊成.
有時真係唔明D人點解要咁?真係咁急咩?定係香港人心態(走得快好世界)??