Wednesday, July 11, 2007

十二月的抉擇!


頭先經過一間鸚鵡專門店,我又在掙扎中。

自細幾乎乜都養過,剩係未養過貓同狗。本來一直我都鐘意狗嘅,但幾年前,無端端唔知點解愛上咗貓 (尤其是英國短毛貓)。。。。鐘意佢哋神秘又有性格,又乾淨,似女囉。

但貓鐘意爪嘢,好杰喎又!

灰鸚鵡係我近年好想養嘅寵物。啲灰鸚鵡智商除咗高過貓同狗 (等於人類五至七歲智商),靈性更勁!聽講,仲會同主人傾偈 tim!

唉,不過,有幾樣嘢我掙扎 o緊!

首先,我 oD潔癖究竟容唔容許到我自己照顧佢哋?

跟住,貓同灰鸚鵡,揀邊樣?

最後,關乎責任、承諾。貓平均有十幾廿年壽命,灰鸚鵡仲長壽,大家估吓佢哋會有幾長命?嘩,係四十至五十年呀!有啲更會去到一甲子 tim!當四十年,分分鐘我死佢都未瓜!

十月屋企大裝修,十二月六日前會裝修好,即係,十二月六號會作出決定。十二月六號好重要!好重要!

15 comments:

樂遊 said...

隨時不止四五十年,早一兩年....丘吉爾養的鸚鵡還在人世。

梁巔巔 said...

!!! 吓! 咁誇?!

Anonymous said...

ha, 會唔會你生日未裝修好架?
緊係養鸚鵡啦, 貓咁討厭! 我響美國時都養過一對雀, parakeets, 都算係鸚鵡同科架呵? 果陣未算有潔癖, 不過我成日放佢地出黎飛... 呀, 我放過佢地張相響blog架, 搵搵先...
牠們倆

Anonymous said...

講日廿,曥果日有個blogger都話: "好多貓僕人,早期都不喜歡貓咪,不知道什麼原因突然給貓仙人看到,下了咀咒,永不超生" --> her blog

Anonymous said...

講日廿,曥 = 講開又講 (頂, 打得咁衰!)

aulina said...

你又大修?我過幾日開工喇,夜晚冇得上網...

梁巔巔 said...

阿大:

"會唔會你生日未裝修好架?"

吓~ 記得喎! Heee! ^~

唔會咯, 兩個月都未整好?!

"我放過佢地張相響blog架, 搵搵先...
牠們倆"

番到屋企慢慢睇!

"講日廿,曥 = 講開又講 (頂, 打得咁衰!)"

Haaa, 頗樣衰~ ;P

梁巔巔 said...

三三: 諗起都煩!

梁巔巔 said...

阿大, 茂與李有妳呢位主人, 算係咁.

呀! 佢哋個籠好靚!

Anonymous said...

佢哋個籠好貴架, 仲有幾件玩具佢哋玩!

The Inner Space said...

乜o的雀仔咁長命o架!
唔講真係唔知﹐其他品種呢? 

巔巔兄大壽日子好易記﹐
邊會晤知十二月六日是重要日子!

梁巔巔 said...

阿大:

有愛心!

Space 兄:

Heeeheee! 多謝!

怒火眼睛 said...

貓啦, 抱住佢睇電視, 俾佢盤響頭頂or sip 響格肋底訓覺...呢d親密係鸚鵡先俾到你. 當然, 如你唔想太close, 鸚鵡算囉.

總之有寵物, 點都好過無.

梁巔巔 said...

怒火眼睛, 但鸚鵡智商高又識講嘢感情又豐富.....

好難揀呀真係!!!!!!

喂, 怒火眼睛, 妳都好鐘意寵物. 有愛心!

Mugen C said...

"貓鐘意爪嘢..."係冇得改,但可以訓練到佢只爪某一樣野! :)

MC~