Wednesday, July 11, 2007

千飄百味嚇人之氣


三三柯蓮娜吹雞,相約今日~ 七十一群寫「千飄百味嚇人之氣」這個題目。哈哈!選擇七十一今日寫這個題目,不知是否另有寓意?

科學家指出,嗅覺神經要比味覺神經敏感、豐富上千倍。如果失去嗅覺,那吃東西時便會嚐不到珍饈百味。

嗅覺,真係好敏感。。。。又愛又恨。

愛,不用多說,它能令我們享受到除造愛之外,最美妙的人生樂趣。

恨,唉,其實不關它的事,只係逼不得已。因為,千飄百味嚇人之氣,製造者是別的人。

聽說,腐屍的氣味是眾多「嚇氣」之中,最嘔心至惡啃。託賴,我沒機會嚐過。最恐怖的,反而一個個活生生在街上行走著的「嚇氣」製造者。

所要講的不是有口氣 (口臭) 那麼簡單。

如果那個人有口氣,走在街上不張開口便是。要命的是,係他的體臭。

體臭,撇除臭狐,其他的,很難形容。如頭油味同早上起床後的那一種味。走在街上,遠處飄來一股怡人醒神女人香 (男人香),但偏偏又有另一股「怡人醒神」的「女人香」、「男人香」配合。

一次,一個客開著他的房車,他與他的太太座前面,載著我。我坐在後座,從冷氣口,隱隱飄來一股肉香 (就是那一股起床沒洗澡的那味道),我嗅到。。。。

形而上的說,在我來講,最臭者,不是以上,而係那些財富跟內涵不成正比的滿身銅臭臭中之人。

19 comments:

mad dog said...

"我產在後座"??? 打錯吓話?

梁巔巔 said...

改番先

aulina said...

全部人都驚狐仙!

梁巔巔 said...

狐仙, 好勁!

aulina said...

唔知係咪得我地三個玩呢?

梁巔巔 said...

一定唔只

Anonymous said...

聽日娜姐果邊就有好多人加入架啦.

aulina said...

聽朝睇睇,瞓先,執咗成晚嘢好死攰。

梁巔巔 said...

娜姐 ---> Blog 壇吹雞皇

Anonymous said...

Blog 壇吹雞皇 - :) 直成啦!

The Inner Space said...

吹雞皇后 或 吹雞后﹐ 
較正確o的o播。


晚安!

lu said...

滿身銅臭...好高深boh...

我真係試過俾狐仙差d整暈o左!

樂遊 said...

上星期在地鐵.....左邊的人走了,來了一個黑人。說我膚色主義也好,我真的覺得黑人的體味特勁,至少這位左邊黑先生是很「胡仙」。然後,右邊坐下一個本地人....嘩!一樣咁勁,真是體味無國界。
早兩日看discovery....說馬桶。古羅馬人鐘意一起到公廁開大,排排坐的,男女不分。他們視為一種社交活動,一面辦公一面談話,那個甚麼學者還說就像今天一人一杯LATTE吹水般casual。羅馬人鼻大,卻聞不到嗎?真是吹漲!

cheryl said...

唔知有d鬼妹用咩沖涼,沖完成日都有幽幽香味,令人(我)成日借d2靠近...

Anonymous said...

5,唔只鬼妹,菲菲都係!

梁巔巔 said...

Space 兄: 哈哈! 啱! 更正確!

四妹: "滿身銅臭" 都深?!

樂遊兄: "真是體味無國界。" <--- 呀哈哈哈哈哈哈哈!!!! 笑死喇!

"早兩日看discovery....說馬桶。古羅馬人鐘意一起到公廁開大,排排坐的,男女不分。他們視為一種社交活動,一面辦公一面談話,那個甚麼學者還說就像今天一人一杯LATTE吹水般casual。羅馬人鼻大,卻聞不到嗎?真是吹漲!"

有正有唔正啊!!!! Heeee! ^~

梁巔巔 said...

三三:

菲菲嗰 oD係好香濃嘅洗頭水味. 奇就奇在唔知點解喺佢哋頭 (髮) 上會特別香兼維持得零舍耐!

老五:

"唔知有d鬼妹用咩沖涼,沖完成日都有幽幽香味,令人(我)成日借d2靠近..."

呢樣又係嘞! oD香水呀, 梘液呀, 洗頭水呀咁, 呀~~~~ 喺佢哋身上又係零舍香啲同持久啲嘅! 而且, 有時, 有 oD仲會混和咗啲香氣而散發誘人體香 tim!

呀, 順帶一提, "沖完成日都有幽幽香味" <--- 我都係咖! 真咖! 我下次蝕底啲讓妳靠近啦!

aulina said...

最後果句...

梁巔巔 said...

Keeee!