Thursday, July 12, 2007

千飄百味延續篇之怪味喜好


心理學上,有好戀 o物癖戀乜癖。戀味癖呢,同前者道理同出一轍,就係自少受到各類影響喎~ 但以下我鐘意嘅怪味,咦,係天生咖噃!

1. 煤氣味~ 喜歡因由唔知喎真係。

2. Zippo 打火機點火嗰陣嘅氣味~ 舊時火水爐嗰種味同佢差唔多。

3. 油站味~ 理由同 1 相同。

4. 酒店房間味~ 每次聞到都好興奮。

5. 飛機艙味~ 浪漫死!

6. 海灘味~ 海灘嗰種味,我有理由相信係太陽油、洗頭水加梘液泡混合海水嘅美味。

7. 冷氣中的啤酒、威士忌同拔蘭地味~ 正!味道出晒!

8. 靚女飲咗少少酒之後嘅口氣~ 嘩!!!!! 性感引死人到呢!

9. 衣物柔順劑同衣物柔順紙味~ 尤其是啱啱喺乾衣機拎 oD衫出嚟嘅時候!唔~~~~~ 暖笠笠!香噴噴!

10. 馬屎味~ 細個喺馬術中心聞到後,驚為天味!試過對住舊馬屎嚟聞。而家有時再去騎,聞到嗰種味道都好開心好有親切感。

11. 小提琴香~ 木香加松香,無得頂!

哈哈,怪味喜好,喺自己嚟講,等於美味人間~

16 comments:

mad dog said...

飛機艙味加飛機餐 --> 想嘔...

小提琴香~ 木香加松香 --> 芭蕾舞pointe shoes都要用松香架, 不過小提琴一開琴盒果陣味又真係正... 不過我同佢無乜緣, 宜家孤獨咁企埋一邊.

mad dog said...

喂, 好多怪癖真係好鬼似噃!

梁巔巔 said...

"芭蕾舞pointe shoes都要用松香架,"

點解? .... ummm, 係因為加強嗰個黏貼度嗎?

"喂, 好多怪癖真係好鬼似噃!"

正! ^~

The Inner Space said...

怪味喜好~~~榴槤飄香

mad dog said...

pointe shoes要用松香擦鞋頭, 無咁易跣死.

aulina said...

味道不怪,反而好像看一個咸濕伯父在寫風月版一樣!!!

Anonymous said...

3......"味道不怪,反而好像看一個咸濕伯父在寫風月版一樣!!! "------>個人怪,無辦法﹗

"飛機艙味加飛機餐 --> 想嘔..."--->尤其杯麵味﹗

巔,你都唔係好癲.....但係怪﹗

梁巔巔 said...

Space 兄:

條友刀法好勁!

阿大:

咁嗰 oD松香係唔係同小提琴用嗰隻一樣?

三三 & 啤啤熊:

頂!!!!!!

:(

Anonymous said...

啤: "巔,你都唔係好癲.....但係怪" hahahah! :)

Din: 小提琴果隻係一舊舊/一個小盒架嘛. ballet通常係一個大紙盆/盒, 放咗D松香粉(一大堆), 擺響舞室一角, dancer需要時自己埋去隊個鞋頭去擦吓囉. 松香粉既味同小提琴用既松香一樣味.

Anonymous said...

味道不怪,反而好像看一個咸濕伯父在寫風月版一樣!!!

-->give u five

aulina said...

5 => mich!

lu said...

飛機艙味...真的頂不順.特別是那些毛毯!!!

飛機艙中的杯麵味呢...自己吃時氣味100分;吃完/人家在吃時,100分難受!

macy said...

哈! "煤氣,打火機,飛機艙,海灘味,冷氣中的啤酒、威士忌同拔蘭地味,衣物柔順劑,小提琴香" 我都好鍾意聞

"靚女飲咗少少酒之後嘅口氣~"
我鍾意靚仔飲咗少少酒之後嘅口氣!

另加地庫停車場的死氣味,好鍾意聞,每次同老公去攞車,我都會跟住去,嘻嘻!

所以,我覺得你怪喎! ^_^

macy said...

"所以,我覺得你怪喎! ^_^ "

哎! 應該係"唔覺得你怪喎"先至啱!

樂遊 said...

你知唔知….據說煤氣原本是無味的,那些「臭味」(對我而言)是煤氣公司額外加入去的,為的是讓人聞到時會alert。看來對你或會失去這種功能。

梁巔巔 said...

阿大: I see~ :)

Mich & 三三: 想點死?!

四妹: 下次聞多幾下啦, 真係好正咖!!!

Macy: 我越嚟越覺得, 我同妳好多地方都好夾! 幾時燒黃紙?! ^^

樂遊兄: 有聽講過呀! 仲據聞, 吸煤氣過身, 去得好靚, 呈桃紅色....