Tuesday, November 27, 2012

Well~~~~ Under the weather~~~~

呢兩日,對好多人嚟講,好凍。但對強壯又唔怕凍嘅我嚟講,呢啲天氣先至一流!

香港人,個個好似未著過或者驚死冇得著冬天衫咁,凍少少 ja 嘛,嘩,又大褸又頸巾又「冷」帽又暖耳套,彷彿置身哈爾濱同西伯利亞咁~

我喺北美同中國東北,零下廿幾度都係著三件衫!勁哩!

又好似呢兩日咁,我都係一件薄身長袖就夠「照」。幾堅呀!

今日,我 sick leave 咗~

。。。。

6 comments:

Anonymous said...

車, 尋日我都係短袖衫牛仔庫咋.

Anonymous said...

hahaha get well soon!

梁巔巔 said...

匿名一: :)

匿名二: 多謝關心. ^^

Anonymous said...

不過呢兩日都著多咗!
同埋想著裙都冇著. 一來冇鞋襯, 二來真係怕凍.

仲有夜晚要KAM兩張被

梁巔巔 said...

我識妳嘅?

新鮮人 said...

凍無所謂,
又濕又雨又暗又無太陽至大劑,
好灰呀。