Thursday, November 29, 2012

最後一煲


冬天意味最近非常之濃!未踏入十二月已經凍得咁正,唔,相信今個冬天會很冷!正!

大家都知我一向好鍾意喺呢啲時候久不久就整番煲「杰撻撻」嘅火鍋嘆吓!

嘩!用清雞湯配白蘿蔔做湯底 (加小肥羊出嘅包裝麻辣火鍋湯底更冇得頂!),跟住將 oD肥牛片、羊肩肉片、牛筋肉丸、墨魚丸同其他等等「雜貨」嘢一鍋過放晒落去係咁滾!

然後放粉絲,啲粉絲「索」晒 oD精華,再加少少辣椒豉油,一大大湯碗過連埋啲料一齊食!Yo!Yo!Yo!外冷內滾,熱汗一出變冷汗係咁飆,飽暖思淫慾,思想會歪曲嘅超直線感受,簡直天上人間,此餐 (煲) 只應天上有~

好唔健康!。。。。咁食法。。。。

我知~ 我知~

所以,呢晚呢煲會係最後一煲!

下個月,十二月開始,我會逐步逐步做一個健康嘅年青人。

四十歲喇~ Well~ 呢次,一定得。

P.S. 。。。。ummmm。。。。即係,第日間中耐唔耐逼不得已嘅時候,偶爾破一破戒又情有可願。。。。

總之,戒食杯麵 (食埋嗰一大包唔再買) 戒食煙食清啲 (淡) 酒少飲要運動,全部 I Do!

9 comments:

Anonymous said...

乜你唔係三十頭架咩?

Anonymous said...

才子癲佬,食尼D食咁多年都唔死!
願佢拯救你
Joyce

梁巔巔 said...

我有救 ^~

Anonymous said...

呢煲嘢食哂唔死物都得!

梁巔巔 said...

匿名, 咁你/ 妳死硬~

食晒呢煲嘢, 死唔去.

Heeee, 我聽得出, 你/ 妳嘅有缘關心.

;)

樂遊 said...

唔好意思.....寫錯了字,係「中年人」,唔係「年青人」

梁巔巔 said...

......

-______-"

新鮮人 said...

逐樣黎戒啦,
一次過要改咁多壞習慣好難,
諗下從什麼先開始吧!

梁巔巔 said...

我好激咖! ^~