Thursday, November 22, 2012

藝術家



這裡講的「藝術家」,等於您們日常所遇到的,您們所謂的「性格巨星」。

「性格巨星」,其實,只是有原則、不 (易) 妥協、有尊嚴、有自己一套、不埋堆等等等等一般較似回一個人的加強強化版而已。

當然,我不否認,但凡「性格巨星」,絕絕大多數都生人勿近 (好像),但可以告訴您,我們其實都非常和藹可親,平易近人的~ 對不是八婆太監小人等 XYZ 而言。

「性格巨星」是為了工作心安理得為了自己的尊嚴要求而做而活,對自己有要求有良心,總望明天會更好,人,是可改進,變善重「新」;隨波逐流,俗不可耐地幹著埋沒良知,失去自己的事,對我們來說,是不必要做的。沒意思~

我鍾意做就做,不喜歡做就不做。其他他媽的理論理由,都是多餘、廢話。

~

即係咁,性格,講性格。。。。都有個價錢。。。。

Heeeeeeeee~

4 comments:

Anonymous said...

尋晚電腦壞了, 先至發現今年5月幫我裝機既電腦公司執咗笠, 老闆手機又唔通. 當時係佢說我唔好買廠機, 我又貪屋村樓下維修方便, 加上報價又平, 幫襯咗佢. 佢話5年保養, 又叫我唔駛登記零件保養, 佢做埋. 原來遇到騙子, 而家都唔知點算, 過幾日仲要考07版既WORD同EXCEL, 冇得練.
我都自認係藝術家, 最講原則, 又夠COOL, 但係我就成日信錯人!

梁巔巔 said...

"但係我就成日信錯人!" <--- 咁杰?!

你/ 妳係.....

Anonymous said...

原來你個版面都係用楓葉架!

梁巔巔 said...

你個 Blog 都係?