Wednesday, August 08, 2012

金魚趣


養開魚嘅人,有唔少都唔鍾意養金魚。佢哋覺得金魚冇乜美感,又大食又冇性格。

我就覺得養金魚,極爽呀!大食勁屙 (有時仲會多到屙到 lun 住一條好長好粗嘅屎!其他金魚游埋去食!食完又噴番出嚟~),又開朗,好福氣又無拘無束天跌落嚟當被冚咁,好 happy 嘅真係!

仲有,我懷疑金魚有智商!起碼,叻過其他熱帶魚類!

好似我有一條「鴻運當頭」咁,佢除咗識返肚扮死,仲好鍾意游背泳!又有一條我估係錦鯉同金魚嘅混血魚,仲勁,佢識得「飽」字點寫!(但偏偏食得最多,長得最大係佢!)

最衰冇時間又怕煩,如果唔係,養番缸好似電視機咁大嘅生態魚缸,自己做上帝~

11 comments:

Anonymous said...

一笑再笑

梁巔巔 said...

你係.....

Anonymous said...

jy

the inner space said...

看金魚不如揾木魚做埋水魚!

梁巔巔 said...

新鮮人 said...

好玩唔好養,
我無乜耐性,
所以無養小動物,
費事害到佢哋呀!

梁巔巔 said...

養魚, 還算可以.

所以, 我冇養其他. 雖然.... 我好想養貓....

Anonymous said...

我不會出賣你的

梁巔巔 said...

新鮮人 said...

唔好再想養貓啦,
上天有好生之德呀!

梁巔巔 said...

哎吔..... 頂~~~~~~~