Tuesday, August 07, 2012

突擊小豬老友「記」



今日中午喺九龍某區辦完事,難得山長水遠去到,heeeee,點可以唔做番啲嘢。。。。

突擊好耐冇見好耐冇乜點聯絡,但依然情義倆心知 (我估 ga 咋!) 嘅小豬哥,上到去佢 office,個 receptionist 問我有冇預約,我話冇,跟住報上名字。。。。坐低等。。。。一路等嘅時候,心諗:「咦,佢記唔 Q 記得我叫 Victor 呢?」、「咦,我係唔係要用第二個名呢?」、「咦,佢唔見我咁點?」、「咦,如果佢叫我躝。。。咁點?!」。。。。

哈哈哈哈哈哈哈!重情有義嘅佢,點會呀!仲有,而且係我喎!(見到我,佢幾開心呀都唔知!不過我仲開心!加番呢句先!)

一見面,完全唔駛 warm up,嘻嘻哈哈入大直路嘻皮笑臉正正經經傾咗一陣再去食晏再真心交心吹水。爽。

由見面到 bye bye,從心對心;傾談儀容、內容到食相,大家冇一丁點嘅假,他媽~~~~~ 的舒服!

又一証明,真老友又緣深兼份未盡,唔駛成日聯絡成日見都會情感依然~

*小豬哥 X 人係得嘅!今日其中一樣講到國民教育,佢 X 話,洗腦,其實啲教會一 Q 樣,好似食飯嗰陣,如果啲仔女好誠心祈禱多謝上帝畀飯佢食,反而唔係多謝老豆老母,真係慶呀~

哈哈哈!係呀!

嗱,係佢 X 咖咋!Heeeeeee~

4 comments:

the inner space said...

哈哈哈!兩位老友相會,絕對是好人好事!

我睇到讀到都蹬兩位開心,Wonderful!x 2000000%

不過,咁遲至上去,小朱姐應該 order 咗午餐飯盒便當(兩餸飯),咁唔食咪好浪費,並且唔環保? 有冇留返今晚食呀?

梁巔巔 said...

好彩佢嗰時仲未! 整定! ^~

xiao zhu said...

你有冇搞錯呀,完全歪曲我嘅意思。(定係你冇留心聽我講呀? 都一樣係死罪!)

講到洗腦,我只係引述話,有啲人用謝飯禱去反駁近期所講嘅洗腦事件,我嘅意思其實係得啖笑,兩邊都幫唔落呀!!!!

仲有呀,做乜係咁X呀?我由頭到尾都冇X過,你直頭係捏造喎!

講句真心話,其實見到你,我嘅表現都唔係好開心啫,不過又唔係唔開心,雖然冇想過,但亦都唔覺得驚訝。你唔覺得我好平靜、(仍然好寸)咩。 XD

梁巔巔 said...

Heee heee heeee~