Saturday, May 05, 2012

三千煩惱絲~



最近碰見老友叡木嘅細佬,吓,我發現佢本來極稀疏 (接近禿頭) 嘅頭啲頭髮好濃密!傾談之下,原來,佢用6K以織髮攪掂禿頭問題。

睇佢個效果,6K維持到半年,抵!

咩叫織髮?聽佢講係將一塊人造頭皮連真頭髮種喺頭到就攪掂。平時洗頭只要就住就住,唔好大力咁洗就可以。

我有一個舊同學,禿頭問題極奇嚴重,當年佢用咗成幾皮嘢去植髮,但出嚟嘅效果,well,唔得喎!反而,叡木嘅細佬呢吓織髮,效果就出奇的好!真係好濃密!

同佢傾傾吓,佢突然問我:「咦,你啲係真定假咖?」

「梗係真!我遺存天生好濃密咖!好鬼煩!我啲頭髮長得好快!三個多星期就要去剪咖喇!」

三千煩惱絲~ 哈哈哈,唔關我事!


5 comments:

舞了 said...

我buy真髮植髮

真頭髮喎

應該可以一勞永逸架喎

s-pig said...

你似寸緊人地囉。。。hahahaha

新鮮人 said...

好彩我仲未需要,
保佑保佑。

macy said...

梁巔巔

唔好講得咁大聲, 睇吓自己個M字先啦. ^^

梁巔巔 said...

JY: 維持唔到咁耐咖!

新鮮兄: Heeee heeeee!

Macy: 頂! 我天生髮線係咁咖! 妳知 o格!