Thursday, May 10, 2012

衫頌



十幾年前開始,我有一個癖好 (其實唔多應該用「癖好」嚟形容。應該叫喜好。),呢個喜好就係我好喜歡著啲殘殘舊舊熔熔爛爛嘅帽、衫同 o埋褲。著呢啲嘢,yo!幾 Q 型吖!有晒過往自己一言一行嘅紀錄片段回憶呀!而且,事實上,著呢的衫、褲、帽,好鬼舒服!

但我唔會買呢啲衫嚟著,我只鍾意著由自己多年嚟一手一腳著到殘嘅帽、衫同 o埋褲。

因為,將呢啲衫著上身,有著過去所有感情經歷同故人之情。

當然,西裝裇衫西褲,殘殘舊舊熔熔爛爛嘅西裝裇衫西褲,我就一定唔會著!捐畀救世軍。


12 comments:

the inner space said...

百思不得其解?
點解兄台揀呢條無著衫嘅女幅相,
伴著今天的文章“衫頌”呢?

梁巔巔 said...

奇! 我都唔知點解!

樂遊 said...

衣服經得起風霜,但身形不能。
「ARM」着咩

梁巔巔 said...

哈! "閒情" 衫有好多啱喎!

梁巔巔 said...

28, 29 吋腰嘅褲就全部要丢.

但其他大部份嘅32至34嘅就全部可以留低!

我幾有遠見! ^~

Anonymous said...

你有32?
Joyce

Anonymous said...

我又報名學時裝剪裁設計呀

梁巔巔 said...

Joyce: Yes 呀! 我都想冇32! Haaaaaaaa!!!!!!

Anonymous: 好呀! 有前途!

舞了 said...

如果係30來歲既女人的話 一定唔會俾自己條腰過28的

梁巔巔 said...

女人條腰29吋我都接受到.......

Unknown said...

Me Too!

梁巔巔 said...

五師兄, 好耐冇見! 甚念!

^^