Wednesday, May 02, 2012

矝貴冷氣之賤用法

喺香港,幾乎冇乜津貼,就算有,都幫唔到啲咩手!而家百物騰貴,生活艱難,政府啲小恩小惠要「唉」要「篩」,好 Q 艱難先畀少少,仲要彷彿皇恩浩蕩!但班爬街對自己就十分手爽,尸位素餐,佢有佢歎!我 X~

好嘞,X 完,講番啲建設性嘅嘢。

既然冇人幫自己,咁只好自己想方法幫自己,只好自己慳自己。

好介紹又嚟!

呢個其中之一嘅慳錢方法,可能大家都曉。

X 那星,電費咁鳩貴,年年多錢袋成日係咁加 (同港鐵簡撚直係絕代雙「賺」),我哋又唔會反抗,咁,唯有消極中積極咁自求多福。唉~

方法好簡單。夜晚瞓覺,由上床開始到到瞓醒呢段期間,不妨豪畀佢。但平時晚飯黃金時段,同 o埋好似放假喺屋企嘅下午時間,大家可以開一個小時嘅冷氣,同時將風扇開到最勁係咁左右吹 (注意,一個多小時熄冷氣之後,風扇仍然要係咁吹!),哈,成個空間嘅清涼舒適氣溫環境,唔好講笑,可以保持一個下晝!

試試。

9 comments:

樂遊 said...

我通常盡量日間唔開。
夜晚就真係無法,否則好難訓到

Anonymous said...

夜晚都唔開, 當減肥!

Ebenezer said...

小心熱死咗喎!

梁巔巔 said...

樂遊兄: 我都係. 但食嘢嘅時候, 尤其是啲湯類嘢好似麵呀, 水餃呀呢啲咁, 如果冇冷氣嘅話, 真係酷刑.

Anonymous: 你好肥? ^~

Ebenezer 兄: 今日, 甘!

新鮮人 said...

但會好焗,
空氣唔流通,
一陣味架。

Q said...

看似陽光與海灘都不適合您喎...\>o</

梁巔巔 said...

新鮮兄: 好難兩全其美.

:(

Queenie: 遲啲妳就知!

macy said...

梁巔巔

我通常臨瞓前先至會咁做, 日頭就死都唔開, 寧願沖多幾次涼.

梁巔巔 said...

沖凍水?