Friday, November 25, 2011

我嘅台灣牛肉麵。。。。我追到喇!!!!!


曾慨嘆香港叫美食天堂,但要食碗能夠媲美台灣地道嘅牛肉麵搵極都搵到。有一間喺星街嘅聽講水準絕頂,但要成百幾蚊一碗奢華版台灣牛肉麵。。。。我只係追求一碗好味嘅平民親和版牛肉麵啫,我只係要親切嘅回憶啫,所以呢種台灣牛肉麵唔係我想要嘅嘢。

不過,皇天不負有心人!!!!天無絕我喺香港追尋台灣牛肉之路!!!最近畀我撞到一間專賣台、日、韓食品嘅店舖,又畀我見到入面有賣用一小袋一小袋古色古香布袋裝住嘅牛肉麵 (見圖),直覺話畀我知,呢隻牛肉麵,一定滿足到我一直以嚟嘅願望!

果然,好嘢呀!!!!好嘢嚟呀!!!!!

呢隻「古早牛肉麵」,無論麵質、牛肉同最重要嘅湯底,都係徹頭徹尾無與倫比嘅好味地道台灣牛肉麵!!!!

QQ 嘅麵質,彈性生命力十足嘅牛肉,濃馥而卻又爽甜嘅湯底,三位一體完全融合!我食嗰陣,除咗成個人彷彿躺洋喺牛肉麵嘅湯海入面之餘,我有一剎真係彷如番咗台灣咁!!!!!

更難得係,呢隻「古早牛肉麵」,食完唔會口渴。

另外,難以置信,煮呢碗如此級數嘅牛肉麵,所用嘅時間唔駛十五分鐘!

全力推薦!

註:

i. 佢有幾隻口味,個人最愛「原味」同「紅燒」。價錢方面,HK$55蚊一袋 (一碗份量),幾貴。但對我而言,值!

ii. 第二張照片入面有幼麵喺度,係我自己另加嘅。因為,如果只係食佢嗰包麵,肯定唔夠飽。我下次會加烏冬或者其他白粗麵。

iii. 呢隻「古早牛肉麵」,好少地方有得賣。可惜!

9 comments:

Ebenezer said...

你都好有台灣情意結果喎^^

一舊雲 said...

我不喜歡台灣牛肉麵
都係香港的牛腩麵好食d

但係台灣臭豆腐就大愛

新鮮人 said...

兩岸各地各有好食的東西,
在香港當然難揾到地方台灣口味,
等如在台灣也難揾到地道香港口味,
一樣啫!

the inner space said...

巔巔兄屬海歸派中的多元化留美留加留臺,臺灣美食又點止牛肉麵呢?建議多謝幾篇介紹介紹!

梁巔巔 said...

Ebenezer 兄: 唉...... 說來話長..... 欷歔.....

一舊雲: 臭豆腐, 都係香港嘅經典!

新鮮兄: 嗯.....

Space 兄: 其他台灣美食, 仲少機會出現喺香港.

the inner space said...

滷肉飯 肉燥飯 呢?香港有邊處好吃的?

梁巔巔 said...

正是, 冇.

但聽講喺新蒲崗有....

我會去睇吓~

一舊雲 said...

香港的臭豆腐只有炸的
醬料也就甜醬辣醬
台灣炸的還會伴泡菜
湯的有豬血金菇粉腸泡菜
想起都流口水

滷肉飯可自己煮
不難但是功夫多
一定比外面賣的好吃

梁巔巔 said...

頂~~~

妳好叻呀! 唔識食!

^~