Thursday, November 24, 2011

狂呼~~~~~~~~


公司政策之一唔畀喺公司範圍之內食嘢。係唔畀食任何嘢。最多只可以食香口膠同口香糖。

對於我呢啲朝早好鍾意整番個杯麵嘆吓,對於我呢啲為食友嚟講,都未係致命傷。最傷嘅係,X 鳩,冇得帶飯,冇得慳番唔少!大家知啦,依家喫個冇湯而又 cheap 兜嘅飯都要成三十幾蚊咖嘛挑乸星!有啲爬街啲嘅餐廳,冇湯,跟住春夏凍飲加幾蚊,秋冬呢,輪到熱飲加幾蚊!即係喫個平常普通嘅 Lunch 分分鐘要成四十蚊落樓!X 鳩!(歸根究底,都係租金貴,仆街地產商嘅錯!)

您哋話傷唔傷!

講番正題,好嘞,公司唔畀食,原本我可以去附近嘅小公園食,嘿,X,點撚知由於有大型商業同基建項目工程進行,個公園仔都冇 Q 埋!

冇理由喺後樓梯同街邊食咖~ 我靚仔同有身份咖嘛!

狂 X!XQYZ!!#XXYYXY#%!XXQYZ!ZZ!YX#!X!

香港,生活係幾咁艱難!苦過 Di Di!

12 comments:

Ebenezer said...

你公司連踎入厠所食都唔俾?咁殘忍?

the inner space said...

上唔上到天台呢?

天台風涼水冷天時熱幾好天冷就寒啲。


另兄台是時候要打倒地產霸權矣!

梁巔巔 said...

Ebenezer 兄: X! 踎入厠所食?! 你食埋我嗰份!

Space 兄: 天台上唔到!

新鮮人 said...

睇得出你公司唔係好照顧員工,
唔係好公司,
唔洗出盡力做嘢啦,
夠鐘走人算數吧!

樂遊 said...

食下餅乾都唔得??「口膠」就得?!

我就死硬。我午飯食不多,通常下午一路食克力架一路做野。

你在集中營工作麼?這不是政策,是暴政。

一舊雲 said...

聽落都幾淒涼
其實出街食不但貴而且無益
你公司點解有咁既政策?

舞了 said...

今朝返工, 有個廿歲出頭染咗啡色頭髮既女仔喺架冷氣巴入便開餐, 又湯又汁又大陣味, 真係攞命.

梁巔巔 said...

新鮮兄: 我早15分鐘就鬆人~

樂遊兄 & 一舊雲: 個女老細係一個好人..... 但弊在唔識做人 (仲弊!)...... 佢從未做過嘢!......

JY: 即係咁, 如果食啲好重味道嘅嘢, 好似南記嘅麵線咁, okay, 我理解, 接受. 但連只係一般飯餸如餐蛋飯, 甚至三文治都唔得, 咁, 就過份.

妳係老細嘅話, oD員工 "聽" 仆街~

Anonymous said...

個女boss好醃尖?
Joyce

舞了 said...

癲癲, 喺呢度你只係對我用"妳"咋喎, 仲乜又鬧我呀? 我都係發表吓意見咋喎.

s-pig said...

我都覺得依家食物價格真係貴到離晒譜!! 舊公司樓下茶餐廳一個早餐A跟熱飲閒閒地$25-26, 我地唔算好旺區個鋪亦唔嚮大街! 有次口乾單叫左杯凍檸茶盛惠$16!!! 我當時真係"下"左一聲。

我好同情你嚮公司唔可以食野, 不過你寫得好好笑, 我睇到哈哈聲...

梁巔巔 said...

Joyce: X 級醃尖同潔癖!

JY: :)

s-pig: 咪係咯! 十幾蚊一杯凍飲!!!!! 痴 Q 線!

多謝! ^^