Wednesday, November 23, 2011

瘀事


尋日朝早喺巴士同個「女性朋友」打招呼,佢莫名其妙,我仲好自信好熟落咁繼續講,仲話:「唔係啩,咁都唔認得?!」

原來我真係認錯咗人!我好少好少認錯人。咁多年嚟,唔超過三次!

好彩架巴士冇乜人唧!

講起瘀嘢,呢六年幾嚟記下過以下勁爆嘅。

1. 中學時某一個唔記得咗係平安夜定係元旦除夕,學人出去 walk。出去 walk,自然就少不免要「立」gel,於是乎,喺出動前一兩日走去萬寧買支 KMS 嘅「gel」(嗰時呢隻牌子好興)。到出動當天,裝身嘅時候,就係咁「立」係咁「立」啦,咦,點解梳極都有色嘅?而且,呢隻 KMS 都好香吓喎。好唔容易梳到啲 gel 勻循,攪到正常,到出到去,walk walk 下,落雨喎~ 咦,點解個頭有泡嘅。。。。到番到屋企拎支嘢嚟細心睇~ X!KMS Shampoo。。。。

2. 有一次,飲醉後跳上吧檯高歌。

3. 中一、中二左右跟從小玩到大的乾哥哥落 Canton Disco。著住件好健康,由音樂事務統籌處製造,心口印住樂韻播萬千嘅 T - Shirt,但外面就著住件牛仔褸,摺袖扮粗野。。。。結果比我乾哥哥班朋友問佢:「喂,你細佬都好得喎!裡面咁健康出面似收數~」

4. 樂團演出時,在指揮沒有動作、指示下,仲未要真正叫我哋郁,我就郁,早奏出咗音樂。。。。(首嘢仲要係好激好澎湃嘅匈牙利舞曲 No.5)

5. 畀個識咗冇幾耐嘅法國女朋友同我講:「不如我用普通話同您溝通,好不好?」

瘀嘢,都不失為人生可愛點綴~

8 comments:

Mugen C said...

你說的KMS, Canton Disco...出賣了你的年齡,而我又睇得明,好明顯我同你差唔年齡,差唔多咁型,但好肯定你更型,因為我係未用過KMS...當年好鬼死貴!

MC~

樂遊 said...

好彩,你無認錯其他人,一野攬埋去......「喂,做咩野」「你咁都唔俾我~~.......SORRY,認錯人」

連法蘭西妹都溝到,真係為國增光。

一舊雲 said...

KMS,Canton Disco我都睇得明,不過未用過未去過。

樂團果單好瘀下

法國女朋友d國語分分鐘好過你播

Ebenezer said...

哈哈,你真係好鬼可愛嘅啫^^

新鮮人 said...

KMS!
好彩未舊到用"士多玻璃爽髮膏"喳!
哈哈哈哈~~~~

梁巔巔 said...

Mugen C 兄: Hello! Long time no see!

Heee heeee! 多謝!

樂遊兄: 個錯咗嘅 "女性朋友", 唔靚嘛~

^~

一舊雲: 強調, 重申: 我國語好勁!!!!!!!!!!!!!

Ebenezer 兄: I am!

新鮮兄: 而家我咩都唔用. 因為頭髮成日保持位超短.

新鮮人 said...

要用生髮水!!
有得長就長呀,
唔係老咗想長都無呀!
嘻嘻~~

梁巔巔 said...

我天生濃密噃! 駛赦?!

^~