Sunday, November 20, 2011

好朋友


介意嗎?

妳係一個精彩的「男」人。

18 comments:

一舊雲 said...

收到!
兄弟吾使講咁多
在心中得啦

舞了 said...

唔好睇佢外表咁重 其實 一d承托力都冇架!

一舊雲 said...

舞了
我都唔知佢外表係點架
做朋友吾計較有無承托力
都係你幫我我幫你咁
最希望梗係自己幫人吾使人幫啦
但話吾埋架嘛
有時在最低迷的時候
一句鼓勵的話也許救贖了一個脆弱的靈魂
寫blog都係情感的抒發
大家算係鄰居
守望相助啊^^

舞了 said...

一舊厚重的雲, 佢只當'你哋'係朋友, 佢嫌棄我唔夠才華做佢朋友!

舞了 said...

雲, 我想喝咖啡喇 bye bye

一舊雲 said...

舞了
我再讀一次
才知道你說的:唔好睇佢外表咁重 其實 一d承托力都冇架!
原來是在形容“一舊雲”
先前還會錯意馮京作馬涼了
呵呵
你很可愛啊
如果不介意也可以跟我做朋友啊

舞了 said...

雲 癲癲成日用粗口鬧我的, 佢唔係好人來的. 你係佢朋友, 你要好好誘導佢改正的, 知嘛.

梁巔巔 said...

JY: 如果妳唔係發神經, 我又點會鬧妳?!

Ebenezer said...

巔巔,其實你同舞了兩個都係認真有趣架^^

梁巔巔 said...

大佬, 我都唔係同佢耍花槍! 係佢成日挑釁我攪我!

舞了 said...

以便, 我都係想巔巔唔好咁癲, 做番個真真正正既巔峰人物啫.

佢係世界上不可多得既人才來的, 以便, 你同意嗎?

梁巔巔 said...

頂! JY, 唔好啦~~~~~~~ 求吓妳!!!!!

梁巔巔 said...

喂, JY 姐, 邊個癲呀家陣?!

舞了 said...

梁巔, 我想知你點解知道我叫jy的???

一舊雲 said...

哈哈
舞了
誘導是不行的啦
我自己都未搞店自己
話吳到人
不過我自己呢就系
如果巔巔同我講粗口
我就吳再回复同一則留言
直到他恢復正常再同他講野

梁巔巔 said...

JY: 妳自己講嘅.

一舊雲: 放心. 我唔會講粗口鬧妳嘅.

新鮮人 said...

發生了什麼事?
搞到我一嚿雲添!

梁巔巔 said...

舞了搞到其他人都神經錯亂!