Saturday, November 19, 2011

我們那些年。。。。



香港並不是沒有。。。。

15 comments:

一舊雲 said...

返到小學的感覺
吾記得系咩主題曲
不過重記得好多歌詞
耀眼陽光充滿歡樂......

樂遊 said...

我記得當年其中一個節目是讓一班小朋友乘飛機,圍港飛一周,食下飛機餐。我見到....好生羨慕。當時「港孩」的生活水平可見一斑了。
你當年應該還是高小吧?!

Ebenezer said...

我見到星爺呀。

舞了 said...

癲癲 真係唔話你唔得既 有時你d taste分別大到真係直情人格分裂咁 呢個 我唔欣賞

梁巔巔 said...

一舊雲: 大家同一代呀 ar! ^^

樂遊兄: 我都記得呢個特別節目.

當年我讀小四.

Ebenezer 兄: 人生際遇真神奇. 亦冇公平. 哈!

JY: 挑~

一舊雲 said...

我幾天來聽了好幾次
一聽到啦啦啦
頭皮發麻
感覺很溫暖很甜

一舊雲 said...

錯字
不是我幾天
我今天才對

梁巔巔 said...

^^

一舊雲, 多謝妳的欣賞.

一舊雲 said...

這是集體回憶吧
對一段時光的懷緬
因為已經過去再也回不來
所以格外親切
我才要謝謝你分享出來吧
(因為我自己都不會去找)

梁巔巔 said...

對...... 過去只能回味..... 回不去了....

嘿嘿 said...

或许……

往事不堪回首呢?

歌儿也有这么唱的啊!哈哈哈~

一舊雲 said...

不是往事只能回味嗎?

梁巔巔 said...

嘿嘿: 欷歔.....

一舊雲: 只能回味然未能重享嘛. :)

el el said...

好熟

梁巔巔 said...

妳細極, 我哋都係同代!