Wednesday, October 26, 2011

雜碎一點



好唔明,究竟啲塵係點嚟?

好似以前我住喺大坑嗰度咁,二百零三百呎 ja 嘛,我又甚少開窗,但唔知點解,個零兩個星期唔掃地吸塵呢,啲塵就會好多,有時仲會誇張到結成一舊舊!

唔明。



一向唔對曼城呢隊波冇咩好感,但自從不久之前6:1大敗曼聯之後,哈哈,至少唔會憎。

曼聯,費格遜,抵你有今日!抵你死!

廢漫

當一本漫畫唔駛錢有得睇但你都費事睇嘅時候,呢本嘢不如摺 Q 咗佢啦!無謂獻世!

電視

最近發現一套製作,好正好好睇!聽日再介紹畀大家。

11 comments:

舞了 said...

我就超級憎曼城喇! 它與我完全無關!

Ebenezer said...

"唔知點解,個零兩個星期唔掃地吸塵呢,啲塵就會好多,有時仲會誇張到結成一舊舊!"


因為...你喺屋企0牛到發毛囉!^^

Anonymous said...

以便兄說的可能是對! 這種菌不是我們常見令食物發霉的菌,是另外一品種,是否像一塊薄薄的絨毛呢?



sPace

新鮮人 said...

家裏的塵來源有二,
一,布織品
二,人體皮屑,
專家統計,
一般家庭裏的所謂的塵中,
有百分之五十以上是來自人體皮屑,
勤沖灌和用潤膚膏有助減少家中微塵。
還有衣服被要常洗,
然後放到戶外曬和吹,
回家後的衣也要放到通風處吹掛,
這樣自然會減少塵埃了。

最後,
請檢查家中窗戶膠條是否老化 ,
是能漏風,
這也是導至塵埃吹入的原因。

梁巔巔 said...

JY: 我係熱刺迷.

Ebenezer 兄 & Space 兄: 係呀!!! 像一塊薄薄的絨毛!!!!!! 乜嚟咖?!

新鮮兄: 可能我沖得涼太多!

the inner space said...

》》 係呀!!! 像一塊薄薄的絨毛!!!!!! 乜嚟咖?!

是另外一品種的菌霉,雖然抹掉後,只要剩下一個菌,就會再生過一塊出來。是從加拿大帶回香港的,在加拿大很普遍,不知香港有沒有可治藥物賣。

在加拿大可到 home depot,canadian tire,wal-mart,home warehouse,可買到可治抹霉菌藥水。

舞了 said...

死人梁癲癲, 有本人就永遠唔好睬我!
我是可以隨便鬧的嗎!

梁巔巔 said...

Space 兄: 謝過相告及推介. :)

舞了 said...

霉毒???

新鮮人 said...

也對,
搽返啲bb潤膚膏幾好架!

梁巔巔 said...

黐立立......