Thursday, October 20, 2011

鬼故事

近日聽收音機,難得聽到啲有水準嘅鬼故。所謂有水準,係指真係恐怖,一路聽一路驚,聽完仍然會驚驚。

我想起一個喺台灣唸書嘅韓國僑生師兄嘅真實鬼故事,呢位師兄因為呢單嘢,曾名噪一時。

佢同另一同學同住一個單位,嗰個同學平時只係一個星期住幾日。所以,其餘大部份時都只係得嗰個師兄一個人。

話說有一晚半夜,佢起身入廚房諗住飲水,佢一出睡房,聽到廚房有「巢」嘢嘅聲音,佢以為嗰個同屋同學番咗嚟。點知佢一入到廚房,見到有個女人,喺度好瘋狂咁「巢」緊個雪櫃。於是,嗰位師兄就問:「妳是誰?妳在幹嘛?!」嗰個女人冇理佢,繼續發狂咁「巢」。師兄上前諗住拍個女人背脊之際,嗰個冇眼耳鼻嘅女人突然擰轉頭好兇咁問佢:「為甚麼你這裡沒有東西吃?!」

師兄被嚇到成個暈倒喺廚房。第二朝,咁啱嗰個同屋同學番去,拍醒佢問佢點解瞓喺廚房,佢就將成件事講咗出嚟。

聽咗呢個鬼故,您而家驚唔驚?半夜三更仲敢唔敢入廚房?

17 comments:

新鮮人 said...

都唔係好驚啫!

我聽過一個,
話說某人新搬屋,
在那裏時常覺得有嘢"監視"自己,
但又唔見有乜怪嘢喎,
有一晚半夢半醒中,
感覺床邊四週有啲嘢飄飄吓咁,
當他張開雙眼一睇,
就見到一個濛濛地嘅白色半透明人影企係房門側邊係咁睇實佢,
後尾開燈又唔見咗了,
如是者耐不中就有咁嘅情況,
有時夜晚係睡房瞓教,
又會聽到廳梳化有人坐落去啲聲音,
有時就係厨房,
總是聽到有人開雪櫃門聲,
起身開燈又乜都唔見喎,
雖然無乜實際嘢見到,
除咗嗰幾團床前白影外,
但係總是覺得有嘢係屋裏無時無刻監視緊咁,
搞到個人情緒好差,
結果都係搬走了。

舞了 said...

不合情理 一個男人對一個在家中出現的陌生女人拍背, 這樣的情節只有戲劇才會出現, 現實生活中絕無僅有.

這個故事作得太不聰明了

舞了 said...

新鮮人, 我又認識一個咁既人喎 成日喺度疑神疑鬼

港男大力 said...

鬼估真係無其不有..好多故事

梁巔巔 said...

新鮮兄: "就見到一個濛濛地嘅白色半透明人影企係房門側邊係咁睇實佢," <--- 呢 part 好得人驚!

JY: 我又覺得合理喎~

港男大力: 你有冇呀?

一舊雲 said...

我好無情趣
唔識驚^^

舞了 said...

哦 原來你哋講鬼故都係想睇d女你既反應咋嘛
無聊

梁巔巔 said...

一舊雲: 咁大膽?!

一舊雲 said...

舞了
我想不一定是希望嚇到女生
說鬼故事是希望聽眾害怕吧
就如說笑話希望別人笑

巔巔
我無神論者
怎麽會怕鬼
不過
很年輕很年輕的時候
為了不顯得太異類
也假裝過害怕聽鬼故事
想起來
真是人生污點

梁巔巔 said...

一舊雲: 妖! Anyway, I love you. ^~

樂遊 said...

驚嚇不算高.....我想知宿友們以後應讓雪櫃常滿還是常吉呢?

我記得入馬料水學校時,迎新營,住志文樓111號房。有個茂利師兄走入來同我和另一個新仔講111的「舊事」,嚇X我地。後來話111門牌年年換房,使人不知那個才是「真」。

故事/版本唔知係咩?上GOOGLE SEARCH 志文111即可

新鮮人 said...

巔兄,
我都係覺得嗰part最恐怖,
諗起都打冷震!

舞了,
唔知係咪疑神疑鬼了,
人咁講我咁聽,
聽完有點驚!

新鮮人 said...

樂遊,
我細個住馬料水,
都聽過唔少中大鬼故,
最恐怖一個係小學同學講嘅,
嗰個同學係住係荷花池側邊近火車站的員工宿舍的,
是那楝四方型,
樓高五六層左右的,
他說有次在一個冬夜晚上,
他想不着,
於是坐在窗邊看看着樓下,
在昏暗的路燈下,
他隱隱見到好多個類似人嘅"物體",
大約有幾十個左右,
他們團團轉圍着自己楝大厦係度氹氹轉咁跳,
就好似我哋睇睇僵屍裏那些清朝僵屍那樣的雙手伸向前,
雙腳不斷咁圍住大厦跳,
是真是假我不知,
不過當時我嚇到以後都唔敢走近那座宿舍了。

梁巔巔 said...

樂遊兄 & 新鮮兄: ~~~~~ 驚呀大佬! 唔好講咯......

樂遊 said...

其實我聽過的馬料水鬼故都是辨子路等較著名的,這個真的完全無聽過

舞了 said...

咁肥屍大隻鬼先怕咗你啦!
"樂遊兄 & 新鮮兄: ~~~~~ 驚呀大佬! 唔好講咯......"

新鮮人 said...

好好好....
唔講,
留返下次講!
哈哈哈~~~