Friday, October 21, 2011

巔巔海南雞飯!


鬼故。。。。驚呀大佬!

講講其他嘢~

海南雞飯我好鍾意食。喺香港,以已消失嘅富麗華酒店,同而家有幸仍然喺度嘅「原宗正版」舊文華酒店嘅海南雞飯最正!

而家百物騰貴,冇錢嘅我,冇可能下下去酒店食。好嘞,出去其他嘅地方食,或者叫外賣,亦分分鐘仲貴過自己煮喎!X!香港係樂土?!

。。。。點都好,唔開心嘅嘢暫時忘記,講啲開心嘅!哈哈哈哈哈哈!就係用三幾十蚊,可以做出出色正宗嘅海南雞飯嘅飯!

今次介紹嘅係「莊記海南雞飯醬」。

呢隻「莊記海南雞飯醬」,只要喺煲飯嘅時候,加二至四湯匙 (兩人做飯兩湯匙。四人開飯四湯匙。),攪兩攪,嘩,煮出嚟嘅飯,哈,同以上嗰兩間酒店比,well,有得揮!

8 comments:

the inner space said...

淨是點cook有味飯,冇咗雞嘅?走咗雞!

新鮮人 said...

早前係超市買咗包 黃藍色嘅海南雞飯汁煮,
普通,
但在另一間超市(唔記得邊間, 哩幾個星期不斷去返我行過嘅超市都揾唔到, 好慘) 買咗兩包海南雞汁醃雞,
我用的只是冰鮮雞,
但蒸出來的味道都很正,
肉滑入味,
好想再煮啊!
(那是一小包的透明膠袋裝, 五蚊一包喳)
你有無見過呀?

一舊雲 said...

新鮮人
我可以想像你果句“你有無見過呀?”
系幾咁淒厲

系囉
得飯無雞
點開餐呢?

梁巔巔 said...

Space 兄 & 一舊雲: 齋飯有咗呢隻醬, 一樣掂!

下次我會講點蒸雞.

新鮮兄: 叮!!!! 最慘就係搵唔番!!!!!

Anonymous said...

「莊記海南雞飯醬」可不可以用來醃雞呢?


sPace

梁巔巔 said...

應該都可以. 不過會好貴!

新鮮人 said...

聽你們講講吓,
可能係我係德福百徍買嗰喎,
得閒去睇下先!

梁巔巔 said...

如果就算唔係, 都買嚟試吓啦!