Thursday, October 13, 2011

西營盤「好客山東」美食記


個多月前同老朋友叡木又做食神,去了西營盤第二街的「好客山東」食午飯。

店子開在一住所大廈地舖,面積不大,但座位擺放尚算寬敞,算是坐得舒適。而且,地方也挺乾淨。

我們叫了一大碗吃山東菜必點主食之一~ 炸醬麵 (原來,炸醬麵乃源自山東,並非北京。),一碟羊肉餃子和一碟蔥油餅。

炸醬麵的麵當然用上北方白色圓柱形粗麵,醬汁方面要讚,因為鹹甜度適中 (坊間很多炸醬麵只是一味得個鹹字而欠甜味。),用料亦頗豐,沒失望。不過,喜歡鹹的我,就略嫌味淡了點。說起來好笑,當我說味道稍為淡了一點,幾近吃遍神州的叡木叉燒的道:「炸醬麵是這樣的啦!」妖!我夠知!。。。。XQYZ##$%&!!!XQYZXY&X!

羊肉餃子,肉汁香甜豐美。皮搓得煙韌,厚薄剛好。羊肉餡羶味中等,嫌羶的人應該也能接受得到。北方人吃餃子不同廣東人,是沒有湯的。北方人是把餃子和湯分開上。但您可以叫店子的人附上一碗餃子湯。不另收費啩。

蔥油餅大件頭,炸得外酥內軟,蔥份量頗多,「酥」味夠,夠「油」膩,夠豐厚,有層次感,好嘢!

結賬九十塊左右,不算便宜但亦不算貴,但在這經濟環境下,也算合理了。最重要是值。總結這間由地道山東人家族開的「好客山東」,我給八十分。值得一試。

地址:西營盤第二街143號海昇大廈A1舖
電話:2117 9680

P.S. 哈,那天由老友叡木他埋單,臨別時又送我幾包煙,好一個又食又拎的美妙一天!

10 comments:

一舊雲 said...

流口水
想起在北京時的東北餃子
香菜羊肉
大蔥牛肉
又便又正

新鮮人 said...

早前電視都介紹過,
不過好似唔合我南方人口味,
喜歡無油的餅,
皮薄的餃子。。。
不過你介紹到,
我經過一定會試,
但我咁大個人都未有經會去過第二街喎,
完全是我活動區的相反地方,
看來要特登找日去先得喎。

梁巔巔 said...

一舊雲: 妳都鍾意食噃!

妳住邊頭?

新鮮兄: 好易搵! 喺西區郵局隔旁就係!

附近仲有好多食肆好正!

一舊雲 said...

我老公同大仔都好中意食
我住將軍澳
好少去西區喇
不過
今早看到你的介紹
我已包了3斤水餃皮
自家製
好吃過好客山東
嘻嘻

haode2010 said...

我也在個多月前去該店吃晚飯, 炸羊腿幾好, 千祈唔好點"香樁炒xx", 是又咸又干硬的咸菜梗切微粒.

梁巔巔 said...

一舊雲: 多謝欣賞! :)

咦! 我家同我自己包嘅餃子都好正咖喎! http://victorvictor.blogspot.com/2009/03/blog-post_21.html

^~

haode2010 兄: 多謝留言.

呢間食肆幾怪, 例如菜式價錢定位同味道, 一碟菜貴過一碟小炒, 菜式讚彈度好大!

一舊雲 said...

看起來很好吃呢
是廣東餛飩還是上海菜肉餛飩?

梁巔巔 said...

哈哈!

第一幅係廣東雲吞 (豬肉, 冬菇),
第二幅係水餃 (豬肉, 韮菜)
第三幅鍋貼啲餡料係同水餃一樣, 不同地方係乾煎.

一舊雲 said...

可以寫個食譜嗎
我會做菜肉餛飩
北方餃子
可交換

梁巔巔 said...

好.

其實做法大同小異, 只不過係大家用嘅餡料唔同 ja 嘛.