Friday, October 14, 2011

超級垃圾級小人!



曾小人曾狗曾蔭權真係小人到、狗到冇人有!

成份施政報告,除卻復建居屋,其餘絕大部份好似做緊財政預算案!X!咩公屋免兩個月租、咩生果金咩綜援發放多一個月錢、咩長者以後兩元乘搭交通工具。。。。X!小恩小惠加 Q 埋入去當大計搏掌聲!契弟,而家講緊施政報告呀!

咩叫施政報告呀?實例就好似以前英國狗港督嘅嗰啲咁!或者睇吓我呢篇

咁多年我係咁 X!X 到冇 mood 再長篇大論 X 喇真係!只係想講,X 你曾小人曾狗呢份嘢有解決到香港嘅一系列問題咩?!例:貧富懸殊,有解決到?!又例:居屋2014預售?!2016入伙?!。。。。點解你唔早幾年講?!五年?!五年後係咩世界?!唔好講話五年,一年多後嘅2012年底我哋分分鐘個個死撚 Q 咗晒啦!再例:七年喇,到到而家最後一次先拎房屋問題嚟講,之前唔見你條契弟講?!X!諗住日後掂嘅就有掌聲,衰嘅就仍有得賺~ 「嗱,我有遠見,係現任特首唔掂 ja!」正撚樣!

香港人,認清楚咩叫賤人撚頭!唔好咁鳩易畀人呃到氹到!

大家睇吓佢尋日喺答問大會上嘅氣焰!曾小人佢鬧癲狗嗰個樣同語氣,真係正宗「西」人格!

粵語殘片黃飛鴻系列入面,作奸犯科嘅石堅畀人又打又罵,臨尾都會又認錯又真係改過自身,而你個假基督徒契弟曾蔭權諗住整個咁嘅濕鳩報告又毫無悔意仲自己讚自己,就可以搏到掌聲,名留青史?!X 你啦!

P.S. 有網友 shumc 提點我曾小人曾狗乃天主教教徒,okay,佢係天主教教徒。

7 comments:

新鮮人 said...

小心血壓呀,
咪咁激動啦,
傷身無數呀。

梁巔巔 said...

多謝.

唏, 你都應該知我係咁咖啦! 我係冷靜地火爆咁 X 咋 ma~

:)

Shumc said...

佢咁神心成日去祈禱,唔係假架話...
by the way,佢係天主教徒。

梁巔巔 said...

Shumc: 歡迎到訪.

哈哈哈哈, 佢正一影衰哂啲真正真正真正虔誠天主教徒!

等我改番先.

樂遊 said...

下年大唐開國,你一日小幾次都唔完

佢話人係爛仔,但爛仔未必知亞里士多德。佢話人似黑社會,我唔識甚麼江湖人,唔知。但請尊貴的特首,睇睇黑社會一、二,古惑仔n集、英雄本色、無間道等,毓民個衰樣,有邊忽似任達華、古天樂、梁家輝、鄭伊健、周潤發、曾志偉、吳鎮宇等。而這班友,又有邊一個似毓民夠中氣?我教書時,有一兩個學生,據說真的有黑底,有的做睇場,有的後來做收數;讀書時,亦聽聞其他學校一些真正有黑底的學生。當時他們都有一大特色,在校內很少張揚搞事,甚至低調得像隱形,對師長禮貌周周,話佢即認衰。據說他們費時給你有把柄云。反而搞事的就是自稱甚麼甚麼,其實無料到的茂利。
毓民這麼高調又不像。或者特首應直接話「姓向的教壞佢!」

黑社會真慘,唔可以走出來澄清或保留法律追咎誹謗權利。

mich said...

HI Din, long time so see (in your blog) :)

Wanna write something to Donald the dog:

Shame on you.

Why furiously and desperately seeking an answer without speaking any foul language in a Q&A session is likened to be a "thug" and triad behavior?

Is the monitoring function of the lawmakers literally forbiddened?

I just can't deduce such a logic from the extensive work ranging from Confucius to Aristotle. Maybe I just haven't read them as thorough as u or maybe I'm just not that ethically moral. (fuxk u!)

P.S. Don't discriminate the triads! They do serve an important role in our society..

梁巔巔 said...

樂遊兄: Haaaaa! 係! 真係有料到嗰啲, 好多都好低調同客氣.

其實, 嗰日雙曾嘅做法, 仲似黑社會!

Mich: Heeeeee! X 得好呀! 曾狗連妳都激得咁慶, 可想而知佢個樣同個格係幾賤!