Wednesday, October 05, 2011

茶葉蛋

我個人好多時都好激 (當然,亦有好多時候係鳩流流,hea 呀 hea。),尤其是對鍾意嘅嘢。

好似照片中呢煲茶葉蛋,個幾星期前心血來潮,一整就整咗接近成廿隻!我好鍾意食蛋,各式各樣嘅蛋蛋都好鍾意食,茶葉蛋更係我最愛。

自己整嘅茶葉蛋,整好咗慢慢嘆,鍾意幾時食幾時食。而且,比出面買嗰啲仲入味好多!

茶葉蛋一啲都唔難整,等我教大家。

材料:

梗係要有雞蛋!
大量烏龍茶茶葉或紅茶茶葉。
大量花椒八角。
幾塊桂皮。
生抽兩湯匙。
老抽四湯匙。
鹽三茶匙。
糖三茶匙。

做法:

將水浸過全部雞蛋,然後將所有滷料連同雞蛋一齊住。要注意,一開始要用中火,否則,如果用猛火,會令啲雞蛋爆開流晒啲黃呀蛋白呀出嚟。

等啲雞蛋全熟之後,用杓將佢哋嘅殼整裂,然後你鍾意用咩火都得繼續煮。

到到咁上下,熄火,由得啲蛋同茶葉親熱係咁浸,最好浸過夜。

第二日,食得。

食茶葉蛋呢,係要食一啖飲一啖啲茶汁先最正嘅。又或者,成隻雞蛋放晒入口,o趙到咁上下,喺個口入面變到少少蛋醬嗰陣飲啖茶汁,仲正仲爽!

試試。冇點你!

順帶一提,茶葉蛋啲汁,用嚟解酒解宿醉亦功效奇佳!

10 comments:

Ebenezer said...

小心,食得隔夜蛋多,會唔係幾好。

舞了 said...

"小心,食得隔夜蛋多,會唔係幾好。"
薑醋蛋隨時都半年啦

梁巔巔 said...

Ebenezer 兄: 多謝提醒. :)

JY: 吓! 薑醋蛋可以擺成半年?!

舞了 said...

產前兩個月煲定, 產后半個月才派派, 擺入雪櫃又隨時兩三個月, 咩冇半年呀!

舞了 said...

巔巔, 梁享竟然跑去做女人, 我為他發咗癲喇, 他點算?

imak said...

"茶葉蛋啲汁,用嚟解酒解宿醉亦功效奇佳"
吓, 真係? 回暈茶汁乎?

新鮮人 said...

冷水還是熱水落蛋?

梁巔巔 said...

JY: "產前兩個月煲定, 產后半個月才派派, 擺入雪櫃又隨時兩三個月, 咩冇半年呀!"

I see!

imak: 堅! 我試過, 得呀!

新鮮兄: 冷水.

舞了 said...

"茶葉蛋啲汁,用嚟解酒解宿醉亦功效奇佳"????

癲癲, 你仲試過?

梁巔巔 said...

挑~ 梗係試過~